Tekens in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Telkens als ik iets typ in word komen er van die rare tekentjes bij. Dit is vast iets wat je kunt instellen maar weet iemand ook hoe dit moet? ik heb even een screenshot gemaakt.

te groot :(

De screenshot was te groot. ik heb hem wat kleiner gemaakt...... kijken of het nu wel lukt.....

Bijlagen

• image2.jpg
    image2.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 128
Staat je lettertype wel normaal dan ?

Je kunt ook een nieuw normal.dot bestand aanmaken met de goede instellingen voor je lettertype.

Groeten Oossie

dit is wel erg klein maar je kunt wel een beetje zien wat ik bedoel........

het ligt volgens mij niet aan het lettertype want hij doet het bij elk lettertype..........

Die tekentjes zijn symbolen die aangeven wat je doet. Zo geeft die omgekeerde P aan dat je een Enter hebt gegeven en een punt in het midden is een spatie.

Ik weet niet waar je die dingen in het menu kan uitzetten, maar je kunt er wel een knop voor maken:

rechtsklik ergens op de toolbar -> kies aanpassen -> tabblad opdrachten -> klik links Beeld aan -> de 3e optie rechts is een knop met die omgekeerde P: Show All in het engels. Pak de knop vast en sleep m naar je toolbar -> klik sluiten

Nu kun je in je toolbar de optie aan- en uitzetten.

In je wekbalk staat een omgekeerde P met een streepje naast. Hierop klikken je zet de optie alles tonen aan of uit.

Groetjes

Sorry, verhoog, ik was te laat.

Groetjes

thanx!

Heeeeeeeeeeeel erg bedankt ben ik er eindelijk van af!!!!!! :thumb:
THANX!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan