tekens niet onder juiste toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam70

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Ik wilde dit in eerste instantie voor een vriendin navragen maar nu heb ik hetzelfde probleem. Wanneer ik bijv het apenstaartje wil gebruiken krijg ik ". En dit geldt voor alle tekens op het toetsenbord....

Hoe los ik dit op....

Alvast bedankt

Heb je win2000 of XP:

Ga dan naar start, instellingen, configuratiescherm en dan landinstellingen.

In XP ga je dan naar het 2e tabblad en klik op details. Heb je daar Nederlands / Verenigde staten (internationaal) staan?

Je kunt ook gewoon even op ctrl + shift te gelijk drukken. Is gemakkelijker.

Volgens mij is het ALT + Shift, maar dat werkt alleen om te switchern tussen geselecteerde talen/toetsenbordinstellingen. Om nieuwe talen in te stellen volg m@rio's instructie's

Probleem opgelost....
Wat een geweldige site is dit toch!!!!!! :thumb: :love:

ook ik heb hetzelfde probleem, kan zelfs de apestaartje niet weer vinden
alleen heb even bij configuratiescherm gekeken maar daar staat alles op nederlands
wat kan ik hier nog aan doen= ( = ?)

Ik vond dit in mijn map met "p.c. weetjes" :

Druk eens 5x achter elkaar op linker Ctrl en kijk of het is opgelost. Zo nee, hetzelfde met rechter Ctrl.
Nog niet opgelost?
Probeer dezelfde procedure met de Shift en ook nog met de Alt.

Ben benieuwd of het werkt, laat svp even weten.

Je probleem wordt wrsch. veroorzaakt doordat je per ongeluk een rare toetsencombinatie hebt gebruikt.

geeft geen resultaat hij geeft alleen een gegroepeerd gebruik aan van de ctrl toetsen

Staat je toetsenbordinstelling wel goed?

Conf.scherm>Toetsenbord>tabblad Taal
Bij mij staat in het open vak links "Engels (Verenigde Staten)" en rechts "VS (Internationaal)"

(N.B. Ik heb een nederlandse Windows ME)

ik zit nu even achter m,n eigen pc maar volgens mij heeft de pc die er last van heeft hetzelfde tabblad van toetsenbord
hier staat geen taal bij alleen snelheid en hardware.

het probleem is opgelost
naast het pijltje van de klok met programma,s
sraar heel klein naast de nl teken een e
nadat ik deze aangeklikt had en verenigde staten internationaal ingetoetst had ipv nederlands was het probleem voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan