tekentablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pataap

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2012
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tekentablet die goed bij me past.. Ik wist even niet zo goed of ik dit bij het topic Tablets moest neerzetten of Muis...

Maar goed, ik ben een graphic designer (net een jaartje) en wil nu leren omgaan met het programma Manga Studio. Ik heb niet veel geld dus mijn budget is onder de 90/100,-. Ook wil ik eerst zien of het wat is voor me, voordat ik een heel duur ding aanschaf en achteraf besluit dat het toch niks is.

Het liefste zou ik nu al bestellen om a.s week meteen mee aan de slag te kunnen gaan, maar toch lijkt het me verstandig om wat antwoorden af te wachten.

Alvast bedankt :)

Hey pataap

ik ben zoon 3-5 jaar geleden gestart met tekenen in photoshop en de Sweex TA008 heeft me hierbij perfect geholpen als een beginner. dus mijn tip is niet gelijk groot beginnen. nu weet ik dat jij al geadvanceerd bent in de meeste grafische ontwerpings programma's dan raad ik je aan een tablet te nemen met knoppen dat je kan aanpassen.

Ik heb momenteel de Wacom Intuos Pen op het oog, op youtube vind ik veel reviews die eigenlijk alleen maar positief zijn, maar of het bij me past zal ik pas achterkomen als ik hem werkelijk in mn handen heb... Het is net iets duurder dan de Bamboo, maar nog wel betaalbaar. Hier zitten ook 2 knoppen aan, maar weet nog niet precies wat dat in praktijk zou toevoegen.

Iemand ervaring mee? (Wauw die Cintiq is btw wel echt een beauty!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan