Tekst automatisch op meerdere velden invullen (word 2003)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de bijlage een voorbeeld waarbij gebruik gemaakt wordt van documentvariabelen.
Als het bestand wordt geopend wordt een invoerscherm voor de gegevens in de brief getoond. Als je op de knop Vervolg klikt komen al die gegevens net zo vaak in je document (brief) te staan als je wil en dat kan ook met steeds een andere opmaak.
Het bestand kan daarna naar wens aangepast worden.

Bijlagen

stuurt me is een mail, heb er namelijk een handleiding voor gemaakt hier op het werk. dan stuur ik dat documentje

als ik hier bijlage wil toevoegen is het groter dan max toegestaan.

Laatst bewerkt:
stuurt me is een mail, heb er namelijk een handleiding voor gemaakt hier op het werk. dan stuur ik dat documentje

Ik heb ook wel interesse in dat document johan.
Kan je mij dit toesturen op mijn email? info (at) edwinbakker.nl

Grtz
Edwin

Graag een mailtje

Mag ik graag ook een mailtje ontvangen
gjmjkramer (at) hotmail.com

Al vast bedankt

Volgens mij gaat dit allemaal over word 2003.
en werkt het niet in 2007.

Hoe doe je dit in Word 2007??

Als er relevante mailtjes of sites zijn waar dat uitgeegd wordt hoor of ontvang ik het graag!!

Steven

Bedankt

In de bijlage een voorbeeld waarbij gebruik gemaakt wordt van documentvariabelen.
Als het bestand wordt geopend wordt een invoerscherm voor de gegevens in de brief getoond. Als je op de knop Vervolg klikt komen al die gegevens net zo vaak in je document (brief) te staan als je wil en dat kan ook met steeds een andere opmaak.
Het bestand kan daarna naar wens aangepast worden.

Bedankt voor deze bijlage. Het geheel ziet er zeer handig uit en ik kan hier zeker wat mee. Wel rest mij nog een probleem. Ik zou namelijk de namen van het eerste (popup) veld willen wijzigen en er een aantal invoer vakken bij willen voegen. Het probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik dit moet doen.

Voor de opmaak van standaard brieven moet ik namelijk continu straatnamen, contact namen etc. invoeren. Om dit werk makkelijker te maken zou ik graag dit contact willen gebruiken maar weet dus niet hoe ik dit moet wijzigen.

Mijn vraag dus; hoe kan ik vakken bijvoegen en hoe kan ik Docvariabelen invoegen (ik heb gezien met CTRL F9 maar verder kom ik niet) waarmee ik slechts 1 maal mijn klant gegevens hoef in te voeren op pagina 1 en dat de rest automatisch wordt ingevuld.

Alvast bedankt,

REF velden Automatisch aanpassen

In bijgevoegede documenten staat een handleiding hoe je invulvelden maakt en hoe je REF velden kunt aanmaken en ervoor kunt zorgen dat ze automatosch worden aangepast d.m.v Macro

Bijlagen

Tijdstabel in Word

Ik heb het volgende probleem, dat met bovenstaande heeft te maken.
Ik wil een programma maken in Word. Hiervoor maak ik een tabel in Word.
bijv.
09.00-10.00 ontvangst
10.00-11.00 lezing 1
11.00 - 12.00 lezing 2

Ik zou willen dat als ik de eindtijd aanpas van de ontvangst, dat de begintijd van de lezing 1 ook meeverandert.
Ook hier zijn dit dezelfde velden. Ik zit al de hele middag te freubelen maar het lukt me niet. Ik werk met Word2007. Wie helpt me?
Ingrid

In bijgevoegede documenten staat een handleiding hoe je invulvelden maakt en hoe je REF velden kunt aanmaken en ervoor kunt zorgen dat ze automatosch worden aangepast d.m.v Macro

Mag ik graag ook een mailtje ontvangen
gjmjkramer (at) hotmail.com

Al vast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan