Tekst based no java free games

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Ik hou wel van leuke rpg's enzo, alleen ik vind het altijd zo stom om wat te downloaden wat je na een maand niet meer gebruikt. Tekstbased spellen zijn snel, makkenlijk en vaak ook nog leuk! Wat voor spellen tekstbased kennen jullie allemaal die leuk zijn? Hier zijn mijn toppers:

kingdomofloathing.com
Het raarste en grappigste spel dat je kan verzinnen, niet superveel quests, maar zeker de moeite waard
megatycoon.nl (tegenwoordig helaas sloom)
Open je eigen winkels, groothandels, of zorg voor een betere economie voor je stad, en word burgemeester, of ga in de criminaliteit. Verveel je je? Doe het allemaal te gelijk!
ogame.nl (tegenwoordig helaas bomvol reclame)
Je bezit je eigen planeet, bouw mijnen om grondstoffen te krijgen, een werf, en bouw rakketten en ruimte schepen, en val elkaars planeet aan!
bots2.net
Beetje eenzijdig, maar toch wel grappig, je hebt je eigen robot, geef hem goede eqquippement, laat hem trainen en levelen.
f1tycoon.nl
Van de makers van megatycoon, run je eigen f1 team, koop een coureur, train hem, en win wedstrijden tegen andere spelers.

Weten jullie nog meer leuke spellen???
Ik hou niet echt van die criminal games, daarvan heb je er ook honderden, maar dat ga ik hier niet opnoemen (bijvoorbeeld belikeme.nl of omerta.nl) en het liefst ook geen voetbalmanagerspellen (zoals onm.nl of hattrick.org)

:) :) :) :) :) :)

Utopia: games.swirve.com/utopia
Fantasie spel: Wees de heerser van een provincie in een koninkrijk van max 25 spelers
Werk met de andere provincies samen om groot te worden

Ogame had je al genoemd maar met firefox en een up-to date adblok extensie heb ik geen last van reclames :)

ah, ziet er leuk uit

en leg mij eens uit hoe je het voor elkaar krijgt om geen reclame te hebben, hiero werk ik ook met firefox, maar geen uptodate adblok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan