Tekst bijvoegen in een notities vak

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mayel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je iets met de CRM db van Microsoft, of heb je die nog niet bekeken?
Anders ben ik het wiel opnieuw aan het uitvinden, en hoewel het concept zeker voor verbetering vatbaar is, heeft dat bij mij niet zo'n hoge prioriteit :)

Ik was net even aan het kijken. Als ik dat eerder had bevonden had ik misschien mijn vraag niet gesteld. Dat ziet er ook goed uit maar ik vind jouw oplossing met de twee aparte memovelden meer geschikt.

Als ik nu nog mijn verslagen gemakkelijk kan samenstellen ben ik een gelukkig mens.
 
Ik heb het licht gezien

Nu pas valt me in dat het nogal logisch is dat de memo's doorschuiven als er een nieuwe memo wordt toegevoegd. Ik had het eerst niet goed door omdat ik werk met al een heel groot bestand waar alle memo's van de afgelopen jaren niet elk apart in een record zitten maar wel in één blok tekst.
Ik kan voorlopig verder, het maken van een verslag zoek ik nog wel uit, dat is waarschijnlijk gewoon een standaard Acces- toepassing.
Alvast heel erg bedankt, als ik nog met een ei zit meld ik me wel weer.

PS moet ik dit onderwerp nu sluiten of hoe gaat dat op een forum?
 
Je kunt het topic sluiten met een optie rechtsonder.
Mochten er nog vragen over zijn, dan kun je hem altijd weer heropenen, of een nieuw topic maken. Succes in ieder geval met de db!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan