Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
ik ken dat gevoel ook soms.Ik voel met erg blond, maar het wil niet lukken. Op het moment dat ik zweef boven de kop en eerste regel, verschijnt bij mij alleen het "kruis" om bv kolommen te verslepen.
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "D1_nr[All]", xlLabelOnly, True
Sub Macro4()
'vanaf bovenkant C3 naar beneden
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "", xlDataAndLabel, True 'bovenkant C3
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "Cd_rapp_nw[All]", xlLabelOnly, True 'bovenkant C4
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "Cd_rapp_nw[All]", xlLabelOnly, True 'Bovenkant C5
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "Cd_rapp_nw[All;Total]", xlDataAndLabel, True 'deze weet ik niet meer hoe ik die gedaan heb
'vanaf bovenkant D3 naar beneden
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "", xlDataAndLabel, True
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel2").PivotSelect "D1_nr[All]", xlLabelOnly, True
End Sub
Fijn dat het is opgelost maar dat vinkje kan er echt niets mee te maken hebben...ik had bij de opties het vinkje weggehaald bij de optie weergave "knoppen voor uit- en samenvoegen weergeven"
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.