Tekst Copy pasten tussen lokaal en RDC

• Onderwerp starter Onderwerp starter EPO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EPO

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
De titel zegt al bijna, ik werk thuis met remote desktop connection naar een andere computer. Ik zou graag tekst willen copy pasten tussen lokaal en de remote desktop connection. Overal op internet staat dat het kan(?), maar bij mij gebeurd er niks. Moet ik iets aanzetten, kan ook niet veel vinden in de opties van de rdc.

Wie kan me helpen??

dan moet je de verbinding hebben met de pc zelf en dan kun je kopieeren ma als je bedoelt bestanden uitwisselen dan moet je lokale schijven delen instellen bij eigenschappen van de rdp opties ;)

Het kan dus niet als je connectie maakt naar een windows 2000 server, waar ik inlog met een gebruikers account?

Me disk drives meenemen lukt wel, maar dus tekst copy pasten tussen de 2 schermen helaas niet :-(

Niemand een idee of dit in te stellen is bij windows 2000 server?

Niemand een idee of dit in te stellen is bij windows 2000 server?

Dit gaat volgens mij wel , maar ik weet zo even niet waar het zit . Je moet ergens in kunnen stellen welke gebruiker wel en niet verbinding mag maken met de server. Ik ben te lang uit win 2000 server om je precies te vertellen waar het zit .

Dit gaat volgens mij wel , maar ik weet zo even niet waar het zit . Je moet ergens in kunnen stellen welke gebruiker wel en niet verbinding mag maken met de server. Ik ben te lang uit win 2000 server om je precies te vertellen waar het zit .

Het lukt me wel verbinding te maken, maar niet tekst te copy pasten tussen lokaal profiel in de RDC..

Het lukt me wel verbinding te maken, maar niet tekst te copy pasten tussen lokaal profiel in de RDC..

Srry had het even verkeerd begrepen :$ . Maar ik heb even gegoogeld voor je en ik vond dit als uitkomst misschien heb je er wat aan

Geachte helpdesk probleem is opgelost zat in de instelling van de terminal services configuration > RDP -Tcp >client settings hier was een vinkje gezet bij clipboard mapping waardoor je niet kan kopieren van TS naar lokaal dit is nu opgelost

Srry had het even verkeerd begrepen :$ . Maar ik heb even gegoogeld voor je en ik vond dit als uitkomst misschien heb je er wat aan

Geachte helpdesk probleem is opgelost zat in de instelling van de terminal services configuration > RDP -Tcp >client settings hier was een vinkje gezet bij clipboard mapping waardoor je niet kan kopieren van TS naar lokaal dit is nu opgelost

Werkte inderdaad, bedankt!!!!!!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan