Je kunt het document inderdaad alleen enigszins openen in Wordpad (Windows 7; de oude Wordpad kan er al helemaal niks mee). Dan zie je een hoop (verwrongen, omdat de percentages niet kloppen) plaatjes, en bullets. Er staat in dit document verder geen tekst, want ook als ik het document bekijk met een HEX editor kom ik geen tekststrings tegen, en dan is wel het minste dat je zou verwachten als er tekst in staat. Alles wat je ziet is dus in de HEX editor de binaire code van de afbeeldingen, en die is uiteraard onleesbaar. Wel kun je de plaatjes er op deze manier uithalen, en in een leeg Word document plakken. Dus als het om de plaatjes gaat, is daar nog wel wat van te redden. De tekst moet je denk ik als verloren beschouwen.
Een poging om de plaatjes uit het origineel te verwijderen (wat an sich dus wel lukt) en het document dan op te slaan als een tekstbestand, of RTF bestand, lukte ook niet; het bestand is verder op geen enkele manier te bewaren. Al moet ik daarbij wel zeggen dat ik het bestand wel bewaard kreeg als een rtf bestand, maar dat de grootte boven de 1 gByte uitkwam! Word kan geen bestanden inlezen die groter zijn dan 512 MB, dus dat leverde ook niks op. Bovendien is 1Gb natuurlijk absurd groot voor een Word document.
Eventueel wil ik het