• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst in een veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Hallo, ik heb een planning. Op "uren per dag"vul ik in wat iemand werkt. Dit wordt vertaald naar een blad per dag. daar staan per kwartier kruisjes wat iemand werkt. Maar... als nu iemand met vakantie of ziek is wil ik dit graag op het blad "uren p dag"kunnen invullen wat vervolgens vertaald wordt naar de dagen van de week op een duidelijke manier. Ik denk aan een keuze menu of zoiets, maar het ontbreekt me aan een efficiente manier:D
Groet Bascas

Bijlagen

Beste bascas ;)

Ik denk dat je bestandje onvolledig is of niet werkt.

Er staan koppelingen op die de bedragen daardoor niet kan vinden.
Kruisjes zie ik ook nergens staan.
En de kwartiertjes werken ook niet.
Als een persoon van 12:00 tot 17:00 werkt waarom is 17:00 dan niet ingekleurd

Groetjes Danny. :thumb:

bascas,

Bedoel je zoiets, je laat ons inderdaad wel zoeken.
@Danny. Kijk eens naar het lettertype:D

Bijlagen

Beste bascas ;)

Heb bestandje aangepast wegens foutje.

@ Ad Becude, Had het lettertype al opgemerkt :D

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Danny en Ad, bij werkt rij 4 wel. En zoals jullie wellicht zien telt ie het aantal gewerkte uren op tabblad maandag op, maar asl iemand ziek of met vakantie is heeft niet gewerkt en zijn er dus ook geen uren. Kijk dat van die kruisjes is heel klein (het is de letter X). Zoiets als die checkbox zoek ik maar dan gelijk voor de hele week ( dus alle tabbladen)

bascas,

Als je gewerkte uren en uren afwezig appart wilt verwerken zul je het bestandje daarop moeten aanpassen. Een iets meer uitgebreid voorbeeld (zoals je het wilt hebben) zou dan wel welkom zijn.

Ad bedankt voor je reactie, inmiddels is het weer verandert. Ik maak een nieuwe vraag met een goed voorbeeld.
Groet Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan