tekst in foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.edel

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Hallo,
Een beginnersvraag denk ik, maar zo vaak werk ik niet met word.
In een document wil ik een tekstje over een foto (die ik uit mijn bestand er in heb gezet)
heen laten lopen. Wie helpt? B.V.D.!! Wim

Je voegt een foto in. Vervolgens een tekstvak waarin je je tekst zet en dat zet je op de positie die je hebben wilt in de foto.
Daarna selecteer je het tekstvak, rechtermuisknop, tekstvak opmaken, tabblad kleuren en lijnen en vervolgens doorzichtheid op 100% zetten en bij lijn: geen lijn aanvinken.
Dan moet het lukken, succes.
Marianne

Marianne52
Bedankt voor je antwoord!
Het invoegen van een tekstvlak in een foto lukt mij niet, daar ging mijn vraag over. Als ik de foto waarin de tekst moet komen selekteer en daarin dat tekstkader probeer te plaatsen dan gaat dat niet. Misschien iets doen met een toetscombinatie, rechtermuisknop of uit een werkbalk?
Groeten Wim

tekstvak in foto

Hier begrijp ik ook niets van. Ik maak het tekstvak ook niet in, maar naast de foto en ga daarna aan het schuiven.
Heb je een voorbeeldje?
Marianne

Kun je toch ook op deze site als bijlage toevoegen. Mocht ik er niet uitkomen, weet iemand anders misschien een oplossing.

Marianne52. Sorry voor de late reactie,
Hierbij een word doc., met daarin een grijs vlak. Het regeltje (Foto 3a) wil ik in een tekstvlak in het grijze gedeelte plaatsen. Daarin komt later foto 3a. Is dit moeilijk?? MVG Wim

Bijlagen

Wim,

Zie bijlage. Daarin heb ik uitgelegd wat ik heb gedaan met je grijze vlak en het tekstvak.
Als dit niet is wat je bedoelt, hoor ik het wel.
Succes, Marianne

Bijlagen

waarom zo moeilijk

waarom zo moeilijk
34e5030d579f981b43ced474bca7a9faf2d11b60203f23ca4a6ea38f7ae3dd1d.bmp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan