tekst in TD wijzigen met menuknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

KurtVanHulle

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
De meesten gebruiken een IFRAME als target voor hun menuknoppen maar omdat de transparantie voor iframes niet gewaarborgd is op alle browsers had ik gedacht om die weg te laten.

Nu staat mijn tekst in een tabel/td (cel) en zou ik die met een klik op de knop willen wijzigen. Ik heb het reeds geprobeerd met Javascript maar verwijzen naar de cel en dan een schrijffunctie erbij lappen is precies nog niet uitgevonden.

Iemand tips?

Even verduidelijken: als ik document.write gebruik in de cel dan schrijft ie dus gewoon zoals het hoort.
Nu wil ik deze actie in een functie beschrijven. Zoiets als "tdId.document.write". Ik weet dat deze niet lukt maar weet iemand een alternatief?

Laatst bewerkt:
Ik krijg zo een klein beetje de indruk dat ik niet duidelijk ben geweest. Of is dit een vraag waar enkel experts kunnen op antwoorden. Hmmm....misschien nog even wachten...:confused:

Okay, nog even uitleggen;

Ik heb een tabel met 2 kolommen. In de eerste kolom staan de menuknoppen en in de tweede kolom staat de tekst.
Dit is wat ik wil: met een druk op één van de knoppen wil ik dat de tekst in de tweede kolom veranderd zonder gebruik te maken van een Iframe.

Laatst bewerkt:
Misschien kan je met css -> visibility gaan werken..

Heb snel iets in elkaar geknutseld, zie bijlage

[edit] Tijdens het prutsen kwam ook Peter daarmee :D [/edit]

Bijlagen

hmmm, ja. Ziet er goed uit. Was ook al aan de 'visibility' aan het denken maar kreeg het niet voor mekaar.

Ga dit even integreren in m'n bron.

Ik hou jullie eerstdaags op de hoogte.

tnx :thumb:

wat jij zoekt is "innerhtml"....

google daar maar eens op :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan