Tekst ipv tegels in OneDrive online

Status
Niet open voor verdere reacties.

margaretha54

Verenigingslid
Lid geworden
24 jun 2014
Berichten
198
In het startscherm van OneDrive online heb je de mogelijkheid om de tegels om te zetten naar tekstregels. Gelukkig!! Niets zo erg als die tegels. Totaal geen overzicht in langere rijen bestanden.
Echter, zo gauw je naar een ander scherm gaat, bijvoorbeeld: Gedeeld, vervalt die mogelijkheid.
Misschien dat iemand weet hoe ik ook die tegels in tekst kan zetten?
 
Hallo Margareth. Die optie zit er niet. Maar wel als je dan op gedeeld door mij en/of alles weergeven klikt, dan kom je weer terug bij die tegels rechts boven.

delen.JPG
 
Hallo dat is snel he, tof dat het is gelukt zo. Graag gedaan en wellicht tot ziens op dit mooie forum. Groetjes manamana.
 
Hallo daar ben ik weer met hetzelfde probleem.
De oplossing die hierboven gegeven werd, een tijdje geleden, werkte perfect maar dat gaat nu niet meer....
Of er een update geweest is???
Ook kan ik de optie "alles weergeven" niet vinden, want dat was ook een mogelijkheid om de tekstregel-optie weer terug te krijgen.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
 
Hoi.
De links die je geeft gaan zover ik kan nagaan beide over de app maar ik heb het over de online-versie van OneDrive.
Ik kan de oplossing dus nog niet vinden.
Helaas.
 
Er is een update geweest zie ik nu ook. Zie bericht #2. Die optie zit er niet enz enz. Ik weet het dus ook niet te vinden.

Ik heb die vraag uitgezet bij microsoft voor je. Nu maar afwachten.

feedback.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu wel gezien dat als je een map opent in Gedeeld dat de bestanden dan wel weer in de detailmodus staan. Dat is al een begin.....
 
Ja ik ben eens aan het kijken. Je kunt alleen maar werken met dit zie ik en nog wat andere opties en inderdaad detailmodus.

drive.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat icoontje voor de keuze tegels of detailweergave heb je niet in gedeeld. Maar goed. Dan zet ik gewoon alle bestanden die binnenkomen meteen in een map in Gedeeld en dan krijg ik wel de detailweergave. Dan maar met een omweggetje.
Nog bedankt voor je geduld en ik zet deze vraag nu op Opgelost.
Groetjes,
Margaretha
 
Oke jij ook bedankt en wellicht tot ziens op dit forum. Groet Manamana. :thumb:;)
 
Hoi. Nog even dit.
Ik heb de vraag ook gepost bij Microsoft Community.
Ze geven aan dat dit inderdaad niet beschikbaar is in Gedeeld.
Ze geven het door aan de ontwerpers om het eventueel in een volgende update wel in te bouwen.
Groetjes,
Margaretha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan