• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst laten (oplichten) in een bereik Y . bij selectie van cel X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johny88

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2010
Beste helpmij mensen,

Ik wil een componentenlijst opstellen in Excel

Ik verwacht op meerdere problemen te stuiten, gezien ik niet heel ervaren ben met Excel. Tips en trics zijn dus hartelijk welkom.

Probleem 4 (vraag):

Ik zou graag wanneer een Cel "x" geselecteerd staat (aangeklikt), dat bij cel Y of meerdere cellen tegelijk, de tekst "oplicht" doormiddel van Bolt (vet) (dikgedrukt maken).

En wanneer cel X niet meer geselecteerd staat, de tekst gewoon weer standaard word.

Zijn hier mogelijkheden toe>?

Bij voorbaad dank. gr,

John

Indien de gele cel geselecteerd wordt, wordt de tekst in het kader vet weergegeven.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

heey dankjewel

Kan je aangeven hoe je dit doet?

Ik ben alleen nog naar een iets andere variant opzoek, ik heb even een rijtje gebreken toegevoegd.

Stel ik klik nu het gele vakje kabels aan, en ik wil dat nu alleen D15 (Verstorende invloed), D16 (Deformatie van delen) , D18 (Uitdrogen rubber) dikgedrukt worden.

Oftewel in wil wat cellen overslaan, dat ik zelf de cellen selecteer die ik op dat moment dik gedrukt wil.

Is dat mogelijk?

Bijlagen

Code:
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
Range("D15,D16,D18").Font.Bold = ActiveCell.Address = "$B$2"
End Sub

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Owkeuj! helemaal goed

Had nog nooit gebruik gemaakt van visual basic, maar ik heb m door.

Nu kan ik weer verder

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan