• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst laten zien in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clipstra

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
263
Beste,

Is het mogelijk om gewoon platte tekst in een draaitabel terug te laten komen? In het voorbeeld bestandje staat kolom V in de draaitabel, maar ik krijg de tekst niet "naar voren" weet iemand hoe je dit wel voor elkaar krijgt?

Alvast bedankt voor de moeite!
 

Bijlagen

  • Map4.xls
    16 KB · Weergaven: 133
Clipstra

Dat komt volgens mij omdat je de kolommen "te zwaar", "te licht" etc noemt. Vervolgens zet ze in de kolom "te zwaar" alleen maar een streepje "-" of de tekst "te zwaar".

Als je 1 kolom maakt met als kop "Resultaat" en je zet daar (in 1 kolom) de teksten "te zwaar", "te licht", dan kun je ze wel in de DT laten verschijnen
 
Beste Gert,

In mijn originele bestand staan in de kolommen R t/m U formules, welke een waarde oordeel geeft aan de gegevens van de regel. Kolom V telt te resultaten van R t/m U op zodat ik weet welke waarde deze regel heeft.. In de bijlage heb een printscreen toegevoegd waar je kunt zien, wat ik met het resultaat doen en dan je zie de resultaten van kolom V tot uitting komen in mijn draaitabel..

Dus mijn vraag blijft, is er niet een instelling welke gewoon de tekst laat zien? Het lijkt mij niet teveel gevraagd..Immers laat hij wel gewoon de waarde van alle regels zien, waarom zou er dan geen optie zijn om gewoon "platte" tekst te laten zien..
 

Bijlagen

  • Map4.xls
    26 KB · Weergaven: 124
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan