tekst micrefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmer 1

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Hallo, bestaat er ook software waar je BV kan intypen: De zon schijnt. En dat die software het afspeelt als muziek en dus zegt: De zon schijnt.

alvast bedankt

Dankje wel dit is precies wat ik zocht. maar is hij er ook nog in andere talen BV engels duits noors zweeds finds?

Bedankt, nu heb ik echt wat ik wil. Maar als je de uitspraak nou op je computer als mp3 bestand wilt hebben, moet je het programma dan eerst kopen? Of kan je het ook er gratis van downloaden?

Dat weet ik niet, maar het kan vast wel met een ander programmaatje
ik heb het volgens mij wel eens gehad, dat je gewoon een mp3 bestandje krijgt
Maar dan moet je maar effe googlen op Text to speech software mp3, oid. dan vind je vast wel iets!

Gevonden: http://vozme.com/index.php?lang=en
Vul tekst in. druk op create mp3. Dan komt er een nieuw venster en daar klik je onderin rechtermuisknop op Download MP3 en opslaan als
is alleen niet in het nederlands
In het nederlands kon ik ook niks vinden, dan moet je toch echt iets gaan downloaden/kopen

Sorry, dan heb ik er niks aan. Als ik nou tog in het nederlands wil wat moet ik dan Kopen/downloaden?

Nou heb ik dit programma, Audiocity, en daar kan je geluid mee opnemen. Maar als je in de map van audiocity het bestand: lame_enc.dll, er bij zet zou je het opgenomen geluid kunnen opslaan als mp3. maar die optie krijg ik niet bij exporteren. hij komt er gewoon niet bij te staan. nog goede raad?

Alvast bedankt

Hier staat hoe je het moet doen, van de audacity site:
Windows

1. Ga naar de LAME downloadpagina.
2. Onder "For Audacity on Windows" klikt u op de link "Lame v3.98.2 for Audacity on Windows.exe" en slaat het bestand op op uw computer. Klik niet met de rechtermuisknop op het .exe-bestand.
3. Dubbelklik op "Lame_v3.98.2_for_Audacity_on_Windows.exe" om het te openen (u kan de waarschuwingen dat "de uitgever niet bevestigd kon worden veilig negeren").
4. Volg de "setup"-instructies om LAME voor Audacity te installeren. Pas de aangeboden doellocatie van "C:\Program Files\Lame for Audacity" niet aan.
5. De eerste keer dat u het commando "Exporteren als MP3" gebruikt, zal Audacity vragen naar de locatie van "lame_enc.dll". Navigeer naar "C:\Program Files\Lame for Audacity", selecteer "lame_enc.dll", klik daarna op "Open" en "OK".
6. Als u de Zip-optie verkiest voor de LAME-download, sla het zipbestand ergens op uw computer op, pak "lame_enc.dll" uit en toon Audacity daarna waar het dit bestand kan vinden, zoals in stap 5 hierboven.
7. In geval van moeilijkheden, gelieve onze meer gedetailleerde instructies te raadplegen op de Audacity Wiki.

Tsja als je zeker weet dat je al die stappen precies hebt gedaan, en het lukte niet, dan weet ik het helaas ook niet

Nou ik kan het wel downloaden enzo maar ik krijg als ik op bestand druk niet de mogelijkheid dat je hem opkanslaan als mp3. doe ik iets in de verkeerde map of heeft het te maken welke audacity ik heb. ik heb 1.3 beta (unicode). En bestaat er meschien en mogelijk dat als iemandanders het voor mij doet en naar mij opstuurt dat het dan wel lukt?

Moeilijk:confused::confused:

Het is al gelukt!!!! hartelijk dank voor al je informatie nu heb ik onder dit kopje alles wat ik hebben wil:):):):):):):):thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan