tekst onzichtbaar in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp niet helemaal wat je schrijft. De vers enz. De routing heb ik gevolgd en daar staat inderdaad normal.dot. Bij aanklikken gaat het bestand open en dan zie ik hetzelfde. Een "prachtig" logo en geen tekst daarnaast. Groet.

eerst een opmerking. Gisterenavond rond 23.32 uur heb ik een antwoord gezonden. Staat wel genoteerd als laatste bericht maar de inhoud is niet weergegeven in deze rubriek.
Ik heb de zip uitgepakt en nog immer geen tekst waarneembaar. Begrijp er echt niks van. Groet.

Wat zojuist is geschreven, heeft zich opgelost. Het berichtje laat zich nu toch zien!! Staat nu op 28 juni rrond half 1.

Wellicht zaai ik nu verwarring. Het laatste bericht slaat op het verloren bericht dus niet op het logo met tekstbestaand. De teskt ontbreekt nog steeds na openen in word.
Groet

Ik kan zo langzamerhand nog maar 1 conclusie trekken:
Als het niet in het document zit, en ook niet in word, dan kan het alleen nog maar een combinatie zijn met windows.
Of er is iets mis met de opmaak van het plaatje. Maar daar denk ik niet aan.

Overweeg eens een compleet nieuwe installatie van je pc. :confused:

Ik neem aan dat je bedoelt formatteren van de systeemschijf alwaar buiten Windows vele andere programma's op staan. Da's drastisch. Windows er overheen installeren. Is dat een optie?

Ja, dat is drastisch.
Als je windows eroverheen installeerd, let dan wel goed op, dat je in dezelfde map C:\Windows installeerd.
Anders krijg je een duo-boot. (2x windows xp)

De map mijn documenten gaat waarschijnlijk verloren.
De meeste drivers en geinstalleerde software ook.
Waarschijnlijk wordt de map program files ook vervangen.

Ik zou kiezen voor een backup van datgene wat je van C:\ wilt bewaren.
Ik ben niet 100% zeker of de submappen van programfiles verwijderd worden tijdens een herinstallatie.

Wel staat vast dat ALLE geinstalleerde software dus NIET meer in het nieuwe register voorkomen, en dat dat dus opnieuw geinstalleerd moet worden.

Beste Paul_RT. Ik heb gigantisch veel gegevens op de HD en partitie systeemschijf staan. Ik weet wat naast het logo staat. Die gegevens kloppen met de werkelijkheid. Bij het maken van een brief en vervolgens uitprinten komt alles keurig op papier. Het lijkt super ondankbaar (en misscien is dat ook zo in sommige ogen) maar dat is het niet als ik dan maar met dit euvel verder moet zonder de drastische schoonmaak. Ik wacht nog op een antwoord van de maker; op welke wijze heeft hij dit alles gefixt. Gaarne trek ik dan nog een keer aan de bel. Kun je mijn visie volgen en accepteren? Groet.

Zeker wel. :)
Als je meer weet, horen we dat graag. Ik ben nieuwsgierig.

Beste Paul-RT.

Daar ben ik weer. Beter laat dan nooit. De maker van het briefhoofd komt er ook niet uit. Het was volgens hem in word 2000 gemaakt maar dat heeft ie niet meer. Thans heb ik word 2003 en het werkt prima. Het zal immer een geheim blijven. Bedankt voor de moeite en groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan