Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
tik tekst of getal in cel, kies voor opmaak, celeigenschappen en uitlijning.
Rechts in beeld staat een "grafische" lijn waarop je het aantal graden kunt aangeven dat de tekst / waarde gedraaid moet worden.
Wat iedereen bedoelt is dat je de celeigenschappen aan moet passen
Rechtermuis op de cel waar voor het geldt dan eigenschappen kiezen tabblad Uitlijning
rechts staat hoeveel graden je de tekst wilt hebben.
Zet deze op 90 gr en je hebt de tekst op de kop
groeten Wim
Hof1607, welkom op het forum, ik zie dat je pas nieuw bent.
Tja... eerder berichten niet gelezen, maar eigenlijk nog belangrijker...
Heb je dit zelf uitgeprobeerd? Iemand willen helpen is natuurlijk prima, maar dan moet je wel weten of dat ook echt een oplossing is... Ik zou zeggen probeer het (nog?) eens uit en laat me weten hoe jij dat doet, want ik zou het echt graag willen weten.
Maar dan moet je de vraag wel juist lezen sorry kan niet op de kop
groeten Wim
Laatst aangepast door Hof1607 : Gisteren om 22:37.
groeten Wim
hallo allemaal,
zelf heb ik het programma OO nog nooit gebruikt, maar ik heb er veel over gelezen. in Open Office kan men bestanden opslaan als windows word bestand.
is het misschien mogelijk het bestand, met de tekts op z'n kop in OO te maken. en deze dan op te slaan als word document?
misschien is het dan zelfs nog mogelijk de tekst nog aan te passen in word.
zoals ik al zei... ik kan het niet testen, maar het is een suggestie.
Waarom als word document?
Ik heb het overigens wel met Calc (OO versie van Excel) geprobeerd, de tekst die daar perfect op z'n kop stond kan er in Excel gewoon weer recht te staan toen ik de file opende.
Waarom zou je het niet zelf kunnen testen. Pakket is gratis, Nederlandstalig en in dit bericht staan meerdere linkjes naar de site waar je het had kunnen downloaden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.