• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

beernd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Hallo allen,

Ik wil graag een tekst, welke ik invoer in blad 1 bv cel c3 terug laten kome op blad 3 cel d6, zodat ik het maar 1 keer in hoef te voeren. Het zal ongetwijfeld eenvoudig zijn maar als ik het doe met een = verwijzing lukt het mij niet.

Ik wil graag een tekst, welke ik invoer in blad 1 bv cel c3 terug laten kome op blad 3 cel d6, zodat ik het maar 1 keer in hoef te voeren. Het zal ongetwijfeld eenvoudig zijn maar als ik het doe met een = verwijzing lukt het mij niet.
Moet toch echt gaan hoor.
Typ op blad3 in D6:

=Blad1!C3

Let op het uitroepteken!
Natuurlijk moet de naam van het blad wel juist zijn. Als je bv. de naam van blad1 gewijzigd hebt in een andere naam, dan moet je die andere naam gebruiken, dus bv:
=anderenaam!C3

zo had ik het dus ook gedaan, ='Voorkant'!C3:E3 , krijg dan als foutmelding WAARDE.

Laatst bewerkt:
zo had ik het dus ook gedaan, ='Voorkant'!C3:E3 , krijg dan als foutmelding WAARDE.
Nee, zo heb je het niet gedaan!
Jij verwijst naar 3 cellen: C3:E3, terwijl je in 1 cel naar slechts 1 andere cel mag verwijzen, dus bv:

=Voorkant!C3

Laatst bewerkt:
oke helemaal gelijk, maar de cel op de voorkant, is dus een samengevoegde cel. C3:E3

thank you verry much, dat was het dus!

Bedankt voor de snelle service:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan