Tekst pas nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb een vraagje over afdrukken van een pagina van het internet, als ik iets wil afdrukken dan past dat meestal niet terwijl mijn paginainstelling gewoon op A4 staat, maar meestal krijg ik maar 3/4 van de pagina uitgeprint, hoe kan ik dat veranderen, ik heb een canon i905D.
Fred.............

is dat alleen maar met 't afdrukken van een pagina van in@ of niet?

gebeurt het driekwart afdrukken alleen maar als je een pagina van het internet adrukt of ook als je bv een document uitprint?
HG,
Simon

Hallo Simon, het gebeurd enkel als ik een internet pagina wil afdrukken, zoals het lesrooster van mijn dochter b.v.
Maar het vreemde is dat het niet op alle site,s is.

heel vreemd, ik zou zo gauw ook niet weten wat het is. heeft u alle laatste updates van uw browser?
zou het ook geen optie zijn om bv. dat lesrooster te kopiëren naar word ofso?

Ja daar zat ik ook al aan te denken om het maar te kopieren naar word, maar het is toch niet helemaal de juist manier dacht ik, maar in ieder geval bedankt voor de reactie.
Fred........

misschien als u het eens met een andere browser probeert dat het dan wel lukt!

In IE, onder het menu > Bestand > Pagina-instelling
staan daar de marges zo klein mogelijk?

Vaak kun je die op nul zetten en dan zet IE ze op de kleinst mogelijke waarde voor je printer.

Als je het via afdrukvoorbeeld bekijkt, past het dan wel?

attachment.php

Vr.Gr. Egel.

Bijlagen

• pagina-instelling.gif
    pagina-instelling.gif
    11,7 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt:
Nee hij staat gewoon op A4 en als ik dat kijkt naar afdrukvoorbeeld dan past het er niet op..
Fred......

Geplaatst door melaniem
ik heb een canon i905D.
Fred.............

Heb jij bij de Canon printer het programma "Easy Webprint" gekregen? Daarmee kun je de webpagina's verkleinen.

Peter

Hallo Peter het is opgelost met easyweb, bedankt, heb jij toevallig ook een canon i905D.

Heb je soms ook 6 cartridge, ik heb n.l veel problemen met mijn kleuren met name de rode kleur, die is echt te rood, ik snap daar niets van, ik heb er één met een lose fotolade voor foto's van 15X10 maar er zitten ook steeds zwarte inktranden aan de buiten kant van de foto's weet jij hoe deze problemen op te lossen, of misschien iemand die dit leest..
Fred........

Ik heb 2 cartridges, één voor de kleuren en één voor zwart-wit.
Heb je vlak vóór dat je gaat printen niet de mogelijkheid in "Eigenschappen-Kleuraanpassing" de kleuren afzonderlijk in te stellen?
Voor die zwarte randen bij foto's 15x10 zou ik helaas geen oplossing weten, misschien dat er andere helpers zijn die iets weten.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan