Tekst te klein in div prog. vensters; windows mail verzend-emailbalk; en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djlian

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2012
Hoi mensen,

Ik ben hier net nieuw, en weet nog niet precies hoe jullie hier werken. Maar ik zit al een hele tijd met te kleine tekst in diverse programma werkvensters, maar ook bij b.v. windows mail, waar je het verzend email moet plaatsen. Als je daar zelf iets neerzet is het goed leesbaar( :shocked: Bril helpt hier ook niet), maar van binnen komende mail is het veel te klein en niet meer te lezen. Dit is uiteraard heel erg vervelend en lastig
Ook kan ik in veel kleine programma's voor bijvoorbeeld mijn tyros niet lezen wat er staat geschreven in menu's of werkvensters...

Als ik iets persé moet lezen, dan moet ik het even kopiëren; ergens anders plakken, soms vergroten en dan kan ik het pas lezen. Heel onhandig, maar was altijd goed.
Het begint dus een te vervelen, en moet op te lossen zijn. :(
Het zit ' em niet in het lettertype van Vista systeem (via configuratiescherm), dat heb ik allemaal al meer dan eens geprobeert, of heb ik toch iets niet gezien?
Ik heb ook geen idee waar het is begonnen, en wat er mis kan zijn gegaan, voor die tijd was het altijd goed in mijn Vista PC.

Heeft iemand een idee, en mij hier alstublieft bij helpen !!!!??:confused:

vr groet djlian

Laatst bewerkt door een moderator:
welkom bij Helpmij.nl

Ik heb je vraag verplaats van Helpmijdag naar windows live mail.
Ook heb ik het ik het lettertupe maar aangepast naar bril formaat.
Het lettertype wat jij gebruikte kwam wel erg schreeuwerig over en dat vinden we hier niet leuk.

Hartelijk dank voor verplaatsing en tip

Bedankt.

Tja... weer zo'n nieuweling die niet goed leest.

vr groet djlian

nog geen antwoord of oplossing ontvangen

Graag hoor ik of iemand voor mij een oplossing heeft voor bovengemeld probleem

vr groet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan