tekst uitvullen met "Front Page"

Status
Niet open voor verdere reacties.

pkras

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Ik heb met "FRONT PAGE" een web pagina gemaakt (www.kwartel.7p.com) nu wil ik hem verbeteren en mooier afwerken.
De tekst is b.v. niet uitgevuld. Als ik dit kopieer naar "WORD" kan ik de tekst uitvullen over de kolom, kopieer ik deze dan weer terug naar "FP" dan wordt het uitvullen niet overgenomen. Hoe kan ik dit doen???

de vraag is me niet geheel duidelijk, maar je hebt het over een kolom in word.

Misschien moet je dan tabellen gaan gebruiken bij frontpage

Uitvullen staat toch gewoon als standaardsymbool in FP?
Ziet er hetzelfde uit als in Word.

Via PB :)

pkras schreef op 12-03-2003 18:39:
Hallo Dimage.

Bedankt voor je bericht

In het programma"micro soft word" zitten standaard 4 knoppen de linkse voor links uitlijnen, de tweede voor tekst centreren, de derde is voor rechts uitlijnen en de meest rechtse is voor uitvullen zodat je mooie rechte uitvullingen krijgt. Bij ms Front page zitten echter 3 knoppen naast de letterknoppen voor links uitlijnen, voor tekst centreren en voor rechts uitlijnen.
Om mijn site mooier te maken wil ik de tekst in b.v. de indexpagina mooi recht uitgelijnd hebben.
Heb jij hiervoor een oplossing? Eerst de tekst maken in word en dan kopieeren naan FP gaat niet.
Overigens heb van uit jouw FP tutorial al wat geleerd, en ik heb deze als naslagwerk opgeslagen bij Favorieten.

Bedankt

P.J. Kramer (www.kwartel.7p.com

Beste Pkras,

Je hebt idd helemaal gelijk, ik had je even verkeerd begrepen.
We komen dan eigenlijk neer op het antwoord van Disturbed; je zal dan met tabellen moeten gaan werken en daar de tekst in zetten.
Er staat al het 1 en ander beschreven m.b.t. tabellen/cellen in mijn FP tutorial, mocht je daar nog extra vragen over hebben dan horen we dit graag.
Ps; De tekst op de tutorial is ook allemaal in tabellen gezet.

Verplaatst van Microsoft Internet Explorer naar Internet Homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan