tekst verdwenen bij Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Outlook 2013. In de map TRASH waar de verwijderde items terechtkomen staan plots alleen maar ONTVANGEN (datum en uur) en GROOTTE van de mails. Bij een aantal berichten staat geen naam of titel, zodat je niet weet om welk bericht het gaat. Als je op het bericht klikt verschijnt wel het hele bericht. Hoe krijg ik dat terug zoals vroeger? Ik bedoel: met datum van ontvangst, kop (naam) van het bericht in vetjes, afzender en zomeer?

Dank gast0225. Help me even: hoe maak ik een schermafbeelding? Als ik op PrtScr druk gebeurt er niets.

Jawel, dan wordt afbeelding in het geheugen opgeslagen. Nu rest je nog het plakken in een ander programma, Word, Powerpoint, whatever.

Hierbij (eindelijk) de schermopname van de Trash map.

Bijlagen

• Schermopname (1).jpg
    Schermopname (1).jpg
    97,6 KB · Weergaven: 76
Klik met je muis (RECHTERMUISKNOP) ergens in het vak (de witruimte) rechts naast 'ontvangen'. Dan 'weergaveinstellingen' en vervolgens 'kolommen'. Selecteer hetgeen jij wilt zien.

Gelukt! Dank voor het heldere advies. Ik begrijp wel nog niet hoe de map Trash er opeens helemaal anders uit zag zonder dat er iets aan de instellingen gewijzigd werd. Maar dus: opgelost en dankjewel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan