tekst verwijderen in blauwe titelbalk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HailToFire

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Berichten
12
Hoi allemaal,

Als ik Outlook Express start verschijnt in de blauwe titelbalk, bovenin het scherm: Outlook Express - aangeboden door @Home.

@Home is mijn internet provider.

Wie weet hoe ik dat "aangeboden door @home" kan verwijderen?

Greetz...
 
download hijackthis, draai het programma, zoek de regel met "R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Outlook Express aangeboden door @Home", zet er een vinkje voor en verwijder de regel.
 
Hiermee kan je de Window Title van Internet Explorer wijzigen/verwijderen, toch?

Maar ik wil de Window Title van Outlook Express wijzigen.

Greetz...
 
download hijackthis, draai het programma, zoek de regel met "R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Outlook Express aangeboden door @Home", zet er een vinkje voor en verwijder de regel.
Het is niet verstandig zelf met Hijackthis aan de gang te gaan, zonder advies van een expert. Daarbij zijn er vast andere manieren om die titel aan te passen.
 
Hiermee kan je de Window Title van Internet Explorer wijzigen/verwijderen, toch?
haha, ja inderdaad, had even geknipt en geplakt.
je moet "R1 - HKCU\Software\Microsoft\Outlook Express\Main,Window Title = Outlook Express aangeboden door @Home" of iets van dien aard hebben, zelf gebruik ik het niet.
enne Crash, dit is toch een heel eenvoudige registerwijziging, daaraan kan niet zoveel fout toch?

zo kan het ook, maar dit is dezelfde registerwijziging, alleen moet je het dan zelf doen...

of zo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zal inderdaad een makkelijke register wijziging zijn, maar Hijackthis is geen tool om zomaar even aan te raden.;)

PS ik heb je berichten even in 1 bericht gezet. Het is niet de bedoeling om 3 berichten achter elkaar te plaatsen.
 
opgelost

Heyy,

Hartstikke mooi dit forum, mijn vraag is opgelost.

Inderdaad makkelijk in het register te wijzigen. Je moet alleen ff weten waar!!

Thanks!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan