• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tekst wordt tussen aanhalingstekens gezet !?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je je cel selecteert en dan via Copy of Ctrl+C de cel kopieert. Dan krijg je inderdaad dit resultaat...

"Sleutelwoorden (Eigen bericht) Zegel Adelaar:
Creëren (actie); Visie (kracht); Geest (Essentie)
Kleur dagzegel: blauw (transformeert)"

Als je daarentegen je tekst kopieert vanuit de formulebalk zelf, dán gaat het wel goed. Dus selecteer je tekst in de formulebalk, klik op Ctrl+C en daarna op ESC. Met die handeling kan je je gekopieerde tekst zo in je Hyves plakken...

Sleutelwoorden (Eigen bericht) Zegel Adelaar:
Creëren (actie); Visie (kracht); Geest (Essentie)
Kleur dagzegel: blauw (transformeert)

('t is maar een probeersel en weet dus niet zeker of het ook voor jou werkt)

Groet, Leo

Marij, Graag gedaan. Laat de chakra's nu maar klinken. ;)

Wil je - als de vraag nu voor je is opgelost - 'm op 'opgelost zetten?

Groet, Leo

Je Hyves adres is te vinden in de sheet. :P Anyways is het eigenlijk wel echt nodig om het bestand in Excel formaat te houden? Je zou het ook kunnen exporteren als html pagina en dan kopiëren.

Naar HTML exporteren? Ik zou niet weten hoe dat moest. En ook niet of ik daar wat mee kan.

Ik heb een document waarin ik dagelijks 25 a 30 stukjes ga vervangen door andere.
Voor elk van die stukjes heb ik een apart blad in mijn excelsheet zitten.
Een groot deel van die bladen bevatten 260 verschillende gegevens die ik om de beurt nodig heb.
Deze gegevens ben ik trouwens nog aan het verzamelen.
Dus voorlopig is het sheet nog niet compleet. Voeg ik dagelijks nog wat toe.

Wat denk je? Kan ik dan iets met zo'n HTML document?
Voor elke verbetering ( en vooral versnelling) ben ik te vinden :d

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan