Hallo
Ik heb een werkmap met 3 bladen
Eerste blad gebruik ook voor al mijn data.
Op een tweede blad kan ik m.b.v. een afrolmenu een of meerdere teksten selecteren waarvan de teksten in het Nederlands op het eerste blad staan.
Nu wil ik op het derde blad (wat een kopie van het tweede is maar dan in het Engels) dat de tekst die ik op het tweede blad geselecteerd heb in het Engels wordt weergegeven.
Met getallen is het geen probleem want dat is het zelfde maar met tekst heb ik dus een probleem
Voorbeeld
Ik selecteer op het tweede blad de tekst "morgen wordt het mooi weer"
In de zelfde cel van het derde blad moet dan de tekst "tomorrow the weather is nice" komen te staan
Zowel de Nederlandse als de Engelse tekst staan op het eerste blad.
Weet niet of dit mogelijk binnen Excel
Sta open voor suggesties
Alvast bedankt voor het reageren
Hotpop
Ik heb een werkmap met 3 bladen
Eerste blad gebruik ook voor al mijn data.
Op een tweede blad kan ik m.b.v. een afrolmenu een of meerdere teksten selecteren waarvan de teksten in het Nederlands op het eerste blad staan.
Nu wil ik op het derde blad (wat een kopie van het tweede is maar dan in het Engels) dat de tekst die ik op het tweede blad geselecteerd heb in het Engels wordt weergegeven.
Met getallen is het geen probleem want dat is het zelfde maar met tekst heb ik dus een probleem
Voorbeeld
Ik selecteer op het tweede blad de tekst "morgen wordt het mooi weer"
In de zelfde cel van het derde blad moet dan de tekst "tomorrow the weather is nice" komen te staan
Zowel de Nederlandse als de Engelse tekst staan op het eerste blad.
Weet niet of dit mogelijk binnen Excel
Sta open voor suggesties
Alvast bedankt voor het reageren
Hotpop