• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

teksten koppelen aan dropdown menu, hoe te handelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cassida

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2016
Berichten
14
Halle mede gebruikers(wederom),

Ik wil in mijn bijgevoegde bestand, via het dropdown menu geselecteerde(en cel benoemde) stukken tekst weergeven, op basis van de selectie van het model en isolatie dikte. Als ik in het tweede dropdownmenu sprinter_120mm selecteer wil ik graag dat de gegevens van blad drie hier aan gekoppeld worden en weergeven. Zodra er wat anders geselecteerd wordt dan de andere bijbehorende tekst. Dus als sprinter_50mm wordt geselecteerd, dan deze gegevens worden geprojecteerd of weergegeven.

Kan Dat met een formule?

Bekijk bijlage automatische orders deel 2.xlsx
 
Bekijk even de statistieken van jouw vraag. Blijkbaar is er niemand die er iets van begrijpt. Mijn advies breng structuur in de totale chaos die je nu hebt. Data zet je in een tabel en laat je niet overal zweven.
 
Hey VenA

Hallo VenA,

I.i.g bedankt voor je reactie, op mijn vraag.
Hoe zie je dat voor je dan om de data te ordenen, het is nu niet bepaald een ver doorontwikkeld reken schema zoals jullie doorgaans opzetten. Het is puur om een order systeem te creëren, wat op deze vraag na bijna klaar is.

Wat ik graag zou willen is : Een stuk tekst koppelen aan een keuze van het dropdown menu, en dat dan voor elke wielbasis.?

Wat is wijsheid
 
iemand?? Die mij kan helpen? Wil zo graag verder

iemand een concreet idee?

alvast bedankt.

mvg

Davy:p
 
Gebruik de functies "Index" en "Indirect" in combinatie met de reeds bestaande genaamde bereiken, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Copy of automatische orders deel 2.xlsx
    66,1 KB · Weergaven: 91
super bedankt!!! WHer

precies wat ik zocht!!!!

echt bedankt


mvg


Davy
 
Mooi dat je verder kunt. In het laatst bestand staan 389 definieerde namen hoe wil je dit onderhouden?:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan