Teksten op een website

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Wanneer ik een tekst schrijf in Frontpage en deze vervolgens opsla en publiceer komt deze niet op alle computers mooi in beeld. Op de pc van mijzelf beginnen alle regels netjes op dezelfde plek aan de linkerkant maar op verschillende andere pc's is dit niet het geval en wordt de zin soms ook zomaar afgebroken en gaat op een volgende regel verder. Dit zal wel te maken hebben met de instellingen van de verschillende pc's.
Is er nu toch een mogelijkheid om de tekst op alle pc's evengoed in beeld te krijgen?

Ik heb daar ook last van en zou ook wel eens willen weten hoe dat anders kan.. ik gebruik een bepaald lettertype, maar bij een andere computer komt er een heel lelijk lettertype te staan.. vind ik wel zonde van mijn inspanning hahah.
Ik werk met Frontpage 2003

Geplaatst door olemla
Is er nu toch een mogelijkheid om de tekst op alle pc's evengoed in beeld te krijgen?

Zet je tekst in een tabel die een vaste grootte heeft. Deze grootte mag niet groter zijn dan ongeveer 750 pixels, omdat anders de tabel niet op sommige computers past. Als het goed is komt de tekst dan op elke pc goed in beeld. Succes er verder mee.

Grtz. Ikbenjamin

Geplaatst door Lerosa
ik gebruik een bepaald lettertype, maar bij een andere computer komt er een heel lelijk lettertype te staan.. vind ik wel zonde van mijn inspanning hahah.
Ik werk met Frontpage 2003

Als jij een lettertype gebruikt, die bij iemand anders niet op de computer staat, wordt het lettertype ook niet weergegeven. Dan veranderd hij het in meestal een foeilelijk lettertype. Volgens mij bestaan er wel codes die zorgen dat een lettertype automatisch wordt geinstalleerd, zodat mensen toch je lettertype kunnen zien.

Grtz. Ikbenjamin

Laatst bewerkt:
Geplaatst door ikbenjamin

Volgens mij bestaan er wel codes die zorgen dat een lettertype automatisch wordt geinstalleerd, zodat mensen toch je lettertype kunnen zien.

Grtz. Ikbenjamin

Als je die code + uitleg weet graag ? loop zelf ook wel eens tegen dat probleem aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan