Tekstgrootte Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, als ik via beeld->tekengrootte de grootte van de tekst aan wil passen werkt het op de ene pagina wel (bijv. zoekresultaten bij Google) en de andere niet (bijv. op www.nu.nl). Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit op alle pagina's instellen?

Alvast Bedankt!

houd de control (ctrl) knop ingedrukt en beweeg de scroll knop van je muis heen en weer om de tekengrootte te veranderen.

sorry maar dit werkt weer alleen bij sommige pagina's, deze pagina ook niet bijvoorbeeld.... Bovendien wil ik het permanent instellen voor iemand die slechtziend is........

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat een functie van IE.
je kan ook ctrl en dan + of - proberen
Jessy, als je via beeld de tekengrootte verandert dan is dat voor enkel die website.
met de ctrl -scroll functie blijft het zo totdat je het handmatig weer verandert.
Als he niet lukt zou ik het ook even niet weten

Als die scroll truck niet werkt bij alle websites in IE ga dan naar Extra - internet opties - algemeen - Toegankelijkheid en haal daar het vinkje weg bij huh? "Ignore Fontsizes specified on web pages" of haal gewoon alle drie de vinkjes weg als ze er zijn..

:thumb:

"Ignore Fontsizes specified on web pages"

"In webpagina's opgegeven lettergrootten negeren". :)

Vinkjes staan er standaard niet, dus zou je die mischien juist wel moeten plaatsen?

:o Ja IDD andersom dus :) maar daar zit de cloe als het bij sommige websites niet werkt..

Als je het aanvinkt betreffende de kleuren kan je rare effecten verwachten dus voor de scroll truck is dat alleen "opgegeven lettergrote negeren"

En wil je het nog groter

Ik heb ooit EasyRead ergens gedownload.

Is een zip file met daarin Easyread1.5.exe

Vraag niet meer waar Iets van iconico of zo.

Hij is 196 KB dus kan hem niet mee sturen.

Dacht eerst nadat ik deze thread las "dat hebben we dan ook niet meer nodig" maar het is dus blijkbaar toch een goede tool.

Eric:thumb:

http://iconico.com/easyRead/ Gevonden

Laatst bewerkt:
Leuk

Als je "In web pagina's ogegeven tekengrootte negeren"aan vinkt.

Dan zie je plots dat de titels wel te lezen zijn op helpmij.

Leuk Alleen "size" doet het dan niet meer.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan