tekstknoppen binnen site

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurach

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb een site waarop ik mijn ene pc gewoon tekstblokjes krijg waarop ik kan klikken en zo naar een bijbehorende site kom. Op mijn andere pc met dezelfde configuratie krijg ik op de plaatsen van de tekstblokje alleen een omlijning te zien en in de li-bovenhoek een kruisje. Het doorklikken werkt hierbij dan ook niet . Heb van alles al gedaan zonder resultaat...welke instelling heb ik over het hoofd gezien? Win XP en IE 6

niks, waarschijnlijk heb je je afbeelding of iets dergelijks niet geupload. En anders laat even een screenshot zien. Want met tekst krijg je geen kruisje links boven. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Op de eerste pc is de site ook gemaakt?
Dan inderdaad je afbeeldingen die je gebruikt uploaden naar je hosting server.
Daar ook dezelfde map(pen) naam geven als je hebt geprogrammeerd.

tekstknoppen IE

Ten eerste; het gaat om een site die ik bezoek maar niet zelf gemaakt heb. Op bijgaand doc zie je de kruisjes staan. Op de andere pc krijg ik op die plaats een tekst. Als ik wil zien wat er achter deze tekst voor een site staat klik er op en kom ik zo verder. Bij de screenshot kom ik niet verder.

Ok, heb je op de betreffende pv java.com al gedownload?

Je bijgaand document moet aan het volgende voldoen:
Bijlage toevoegen:
De groote mag maximaal: 102400 bytes zijn (100 kb)
Toegestane bestandextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Onze verwarring over dat je de site niet zelf hebt gemaakt komt hiervan:
Geplaatst door maurach
Ik heb een site waarop blablabla.....

Laatst bewerkt:
tekstblok IE

Het was dus inderdaad het tekort aan JAVA! Het betreft ook een neiuwe pc die nog niet helemaal alle software aan boord heeft...zodoende...bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan