tekstopmaak etiket

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophia491

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2003
Berichten
52
In Word heb ik standaard Arial 10 staan voor nieuwe documenten. Wanneer ik etiketten maak, verschijnt de tekst echter in Times New Roman 12.
Waar kan ik van tevoren instellen dat de tekst in Arial 10 komt? Nu moet ik dat steeds achteraf doen.

Groet, Sophia

:rolleyes:
 
lettertype

in word ga je naar extra dan naar enveloppen en etiketten, dan opties, enveloppen, lettertype(let op afzender en ontvanger), verander je lettertype in ?? en druk je op standaard...volgens mij werkt dit want dan stelt word de vraag of dit je standaardlettertype wordt?(weliswaar in dat sjabloon maar goed...)
 
hardnekkig

Dag Puck,

Ik heb je raad opgevolgd, maar bij de etiketten blijf ik toch Times New Roman krijgen.

Moet ik dus toch maar achteraf de opmaak wijzigen? Eigenlijk te gek voor woorden. Zal de heer Gates wel niet aan gedacht hebben.

:confused:
 
hoi Sophia, :D

Even andersom te werk gaan.

Open nieuw document.
Ga naar menu Opmaak/Lettertype kies Arial 10p en druk links onder op standaard bevestig vraag met ja!

Ga naar Extra brieven en verzendlijsten doe wat je daar normaal doet kies nieuw document en Voila de default is Arial 10p.

Eventueel na voltooiing even het standaardletterype terugzetten op het gewenste type.

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan