Tekstverwerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hallo,
ik zoek een tekstverwerker die compatibel is met vista. Office 2007doet het niet, en OpenOffice wil ik niet.

Mvg, Jan

Mag ik vragen waarom 2007 het niet doet?

Verder kan ik je alleen 2003 aanraden, of nog oudere versies helaas.

Office 2007 zou het prima moeten doen. Ik heb op vista zelf nog met office 97 gewerkt. Zover ik weet is elke versie van office boven de 2002 zonder problemen compatibel met windows vista. Wat is precies het probleem met office 2007?

Hoe zo doet Office 2007 het niet met Vista? Draait hier prima onder Vista.:confused:

Mag ik vragen waarom 2007 het niet doet?

Verder kan ik je alleen 2003 aanraden, of nog oudere versies helaas.

Ouder is niet per sé slechter hoor. 2003 werkt naar mijn mening toch een stuk prettiger dan 2007

2003 en 2007 zijn beiden goed.
als je van -2007 komt, dan is het wel effie aanpassen,
maar eens dit gebeurd is, dan werkt het echt wel vlotter :p

Ouder is niet per sé slechter hoor. 2003 werkt naar mijn mening toch een stuk prettiger dan 2007

Ik bedoelde nog ouder dan 2003 ;), die imo toch wel inmiddels hun leeftijd beginnen te tonen.

ik vind dat er echt geen verschil is tussen 97 en 2003.
Buiten dat 2003 blauw is ?
niets (of toch bijna niets)

Office 2007 zou het prima moeten doen. Ik heb op vista zelf nog met office 97 gewerkt. Zover ik weet is elke versie van office boven de 2002 zonder problemen compatibel met windows vista. Wat is precies het probleem met office 2007?

Heb zelfs al met Mac Write en MacDraw gewerkt, 1983

Installatieproblemen: An error corrupted ofzoiets.... Dat ie een file niet kan instaleren.
En bij opstarten van Office errors...
Is er ook een office 2006?

Installatieproblemen: An error corrupted ofzoiets.... Dat ie een file niet kan instaleren.
En bij opstarten van Office errors...
Is er ook een office 2006?

Wat is de exacte foutmelding?
Maak desnoods een screenshot.

Wat is er mis met OpenOffice.org?
Het is volledig compitabel met office 97 t/m 2007 en meer!

Heb je hem gedownload van MS?
Probeer hem opnieuw te downloaden.

Heb je hem in de winkel gekocht?
Ga terug, mischien is je cd beschadigd.

Wat is de exacte foutmelding?
Maak desnoods een screenshot.

Wat is er mis met OpenOffice.org?
Het is volledig compitabel met office 97 t/m 2007 en meer!

Heb je hem gedownload van MS?
Probeer hem opnieuw te downloaden.

Heb je hem in de winkel gekocht?
Ga terug, mischien is je cd beschadigd.

Je kan hem toch helemaal niet downloaden van ms? En open office mist bepaalde functies die in office wel zitten. De OO van excel is niet te vergelijken met de excel in MO. Als tekstverwerker zou je het evt wel kunnen doen.

ik vind dat er echt geen verschil is tussen 97 en 2003.
Buiten dat 2003 blauw is ?
niets (of toch bijna niets)

Zelf vind ik het heel vervelend dat je niet een plaatje kan draaien in 97. Deze blijft altijd recht staan. Ik ben een uur bezig geweest bij een vriend dit proberen op te lossen, maar het lukte me niet. Uiteindelijk dat allemaal bij mij aangepast op 2003, maar lekker is anders ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan