tekstvierkant

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarinBouwmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Voor mijn hobby, kaarten maken, maak ik ook vaak gebruik van Word om tekstcirkels te maken, zie bijlage. Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is, om i.p.v. de tekst in een cirkel te zetten, een tekstvierkant te maken, maar dan geen tekstvierkant waarbij de tekst alleen maar horizontaal gevuld wordt, maar als het ware rondom het vierkant, pff... moeilijk uitleggen, maar ik hoop dat het duidelijk is door de bijlage, met een cirkel lukt dat namelijk wel via de Word-art balk.
Groeten, Carin Bouwmans

Bijlagen

Geplaatst door CarinBouwmans
maar dan geen tekstvierkant waarbij de tekst alleen maar horizontaal gevuld wordt, maar als het ware rondom het vierkant
Bedoel je dit? (zie bijlage)
Ik heb even zitten knoeien en het gaat als volgt:
-klik op de WordArt-tekst
-ga daarnaar via menu ‘tekenen’ (bij mij links onderaan) naar het menu “draaien of spiegelen’
-klik daarna op een van de draairichtingen.

Bijlagen

• gefelicivierkant.jpg
    gefelicivierkant.jpg
    12,1 KB · Weergaven: 48
----
twee dezelfde berichten (?) leek me wat overbodig

[Edit] ik ontdek nu pas hoe je die cirkel gemaakt hebt.
Met een vierkant lukt dat denk ik niet in WordArt op dezelfde manier. En beschouw mijn vorige geklungel maar als 'niet verzonden' :o

Laatst bewerkt:
Hoi,
Dippy, jouw oplossing heb ik ook wel eens uitgeprobeerd en je komt daar inderdaad wel een heel eind mee hoor, maar als je dan lettertypes/grootte gaat veranderen dan ben je wel even bezig.... máár.... het kán wel!
Peter, dat progje heb ik net gedownload en ga ik zeker uitproberen!
Dank jullie wel voor de moeite....
Groeten,
Carin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan