• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

'tekstvlak' voor afbeeldingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter MGM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MGM

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Beste,

Is er ook een mogelijkheid / of tool om een afbeelding in een soort van tekstvlak te laden, dat die afbeelding altijd een vooraf ingestelde afbeelding krijgt?

Alvast bedankt!

Wat bedoel je met een tekstvlak?
je kan daarvoor een afbeelding object invoegen.

Ik heb een document met meerdere tabbladen, waarbij ik op een bepaalde positie een afbeelding wil invoegen. Ik zou deze afbeelding graag overal op dezelfde plaats en met de zelfde afmeting willen invoegen.

Als je een tekstvlak in excel invoegt, dan kun je het tekstvlak over verschillende tabbladen op de zelfde plaats later terug komen, vandaar even het vergelijk met 'tekstvlak'.

Als ik navigeer naar: 'invoegen' > 'afbeelding', en een afbeelding selecteer en in het werkblad invoeg dan kan ik deze handmatig in grootte wijzigen en verschuiven over het blad. De vraag is: kan ik ook een vooraf ingestelde positie met grootte aangeven, zodat ik daar een afbeelding kan invoegen, zodat de positie en grootte over meerdere tabbladen gelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan