tele2 aanbieding 20 mb+laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

tibbeatjshm

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
beste mensen,

Mijn vraag is mijn vader en ik zitten er over na te denken om de nieuwste aanbieding van tele2 te nemen. Het klinkt namelijk heel verleidelijk 20 mb download en 1 mb upload en als dat nog niet genoeg is krijg je er een gratis laptop bij voor maar € 39,95,-

nou mijn vraag is dit ook zo mooi als het lijkt of zijn er al mensen bekent met problemen???

heb je dit of weet je er meer over hoor ik het graag..

bron:http://www.televisiedigitaal.nl/abonnement.php?subscriptionID=16

alvast bedankt:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Zo Gigantisch snel is die laptop ook weer niet maar is wel een mooie aanbieding die Laptop van UPC was Sneller en Die pc ook bij UPC
Die Had ook zo een actie!
Moet je even kijken of ze die nog hebben!
.

Re;

ik weet het thnx maar gaat niet om de laptop er staat ook Windows vista op haha
maar de laptop is mooi meegenomen. heb al een pc en een laptop deze zou dan eventueel voor mijn moeder worden en die gebruikt hem alleen voor inet en email meer niet.

maar is tele2 aan te raden want heb nu casema en ik word f*$& up gek van het resetten.
dus wij willen naar een andere en nu is deze aan bieding erg aantrekkelijk. dus ik hoop dat er veeeeel tele2 klanten tevreden zijn. en 10 mb is erg snel.

thom

Naja het valt te proberen altijd
Als je niet tevreden bent ga je weer weg!
Altijd even uit proberen!

ja idd

ja dat is zo idd maar is btr van niet natuurlijk. haha

ik hoor graag meer reacties. maar alvast bedankt

Naja het valt te proberen altijd
Als je niet tevreden bent ga je weer weg!
Altijd even uit proberen!

Gaat niet helemaal lukken om " snel " weg te gaan
Je sluit namelijk een contract af voor 24 maanden.
indien je eerder opzegt moet je de resterende maanden (tot de 24 maanden) gewoon betalen. (zie ook de voorwaarden op de website)

robbie32

Gaat niet helemaal lukken om " snel " weg te gaan
Je sluit namelijk een contract af voor 24 maanden.
indien je eerder opzegt moet je de resterende maanden (tot de 24 maanden) gewoon betalen. (zie ook de voorwaarden op de website)

robbie32

ok wist ik niet

?

heb jij zelf tele2 of niet?? ik begrijp dat ze niet altijd 10 mb zullen halen maar zal toch hoop ik geen mb's schelen?
:(

Vergeet die 20MB maar .Ik heb 20 MB van Tele 2 .
Wel zonder Telefoon en TV Hier is het 10MB maar met 6MB mag je blij zijn.
Met de meeste andere providers is het trouwens niet anders.

Laatst bewerkt:
Als je verder kijkt op tele2.nl zie je ook dat ze meerdere laptops hebben, maar dan moet je er ook meer voor betalen.

voor 200 euro meer heb je een betere laptop... maar ik vind ze veelste duur...

De betere zijn echt duur .Hopelijk als mijn contract af loopt weer goedkopere abonnementen zonder kado's .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan