Tele2 Compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Berichten
409
Beste Helpmij'ers
Heeft iemand ervaring met (overstappen naar) Tele2 Compleet?
Hoor graag en groeten Peter.
 
Hoi pvdm,

Het overzetten heeft bij ons 2 weken langer geduurt dan gepland, maar nu werkt alles naar behoren. Tot op heden geen klachten.
 
bij mij ging het overstappen een stuk lastiger. Ben over gestapt van versatel (is ook tele2) naar tele2 denk dat moet geen probleem zijn..Wel dus. Eerst 10 dagen zonder internet gezeten, ze hadden het signaal al omgezet en ik had nog geen nieuw modem gekregen dus kon niks. Na veel gebel (50euro lichter!!) had ik eindelijk mn modem..De weken erna veel uitval gehad, dat probleem is ondertussen wel opgelost. Heb 4 maand zonder telefoon gezeten, duurde nogal lang voordat ze mijn nummer hadden omgezet, erg vervelend!!
 
Ik heb in mijn familie wel ervaring met Tele2, maar dan wel andersom.
Een oom van me gaat overstappen van Tele2 naar KPN.
Althans, dit was zijn bedoeling. 2 1/2 maand geleden moest het gebeuren, echter Tele2 haalt op één of andere manier niet het signaal van het draadje af.

Hij zit dus al die tijd al zonder internet. Op brieven en e-mails wordt niet eens gereageerd.

Een andere ervaring is die met een collega van me. Hij wilde overstappen van XS4ALL naar Tele2.

Modempje keurig op tijd binnen, en de lijn werd opgeleverd. Alleen het werkte niet.
Eindeloos bellen, conclusie=defect modem. Echter, dit was een verkeerde conclusie. En het mooie is dat die coclusie nog 3 keer werd getrokken. Inmiddels zat hij met 5 modems, en een niet werkende internet verbinding.
Hij heeft het contract kunnen verbreken, en heeft nu @Home.

Dus hier heb ik geen goede ervaring met Tele2
 
Heb tele2 compleet nu ongeveer een half jaar en ben zeer tevreden. Overgestapt vnan KNP naar Tele2. Binnen 3 weken na aanmelding was alles geregeld. Aansluiten en installeren is een fluitje van een cent. Portering van telefoonnummers was ook snel geregeld.

Internetverbinding is stabiel, telefonie werkt uitstekend.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan