tele2 - tiscali - wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
3.501
tele2 - tiscali - wanadoo

Ik zou graag 1 van deze providers willen, adsl in combinatie met gratis telefonie.
Nu zag ik dat het telefoneren bij tele2 alleen savonds en in het weekend gratis is, geldt dat ook voor de andere aanbieders?
Het is de bedoeling dat 1 van deze kpn bellen overneemt (opzegt) zodat ik met het zelfde nummer verder kan zonder kpn.

Heeft iemand positieve ervaringen met 1 van deze providers of weet waar ik het beste uitben qua prijs snelheid etc dan hoor ik het graag

:thumb:
 
Hou je KPN lijntje zelf aan,want die euro 9,67 moet je sowieso betalen en het is makkelijk bij een eventuele switch niet van je provider afhankelijk te zijn.

Met name de nieuwe aanbiedingen van Tiscali zijn niet verkeerd.Tele2 en Wanadoo zijn mi te onstabiel en qua prijs minder attractief !

Suc6
 
Heb je met tiscali wel altijd gratis bellen naar vaste nummers? dus ook overdag?
 
Bedankt voor het zoeken!
Tiscali zal t worden :thumb:
 
Hoi hoi,

Zat met interesse deze draad te lezen.
Voor vaste telefoon heb ik KPN, maar bel zelf altijd via Tele2 en voor internet zit ik bij @Home.
Heeft iemand goeie/slechte ervaring met @home voor het hele pakket, want als ik toch zie wat ik aan abokosten betaal bij het KPN....
M.a.w. wil t.z.t. van KPN af.

Toch zegt iets me dat ik nog ff moet wachten. Terecht?

:cool:

Tiscali lijkt me ook niet gek als ik het zo lees.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste behoor je een nieuwe vraag ook in een nieuw topic te openen.

Maar goed mijn antwoord is in ieder geval WACHTEEEEEEEEEN. Bij @home gaat het momenteel niet zo lekker, let wel dit is nogal plaats en ZELFS huisnummer afhankelijk. Ik zou op het moment zeker niet alles over dezelfde kabel laten lopen en zeker niet bij @home. Er hoef maar weer us een kleine storing te zijn en voila, je hebt helemaal niks meer. Geen internet geen tv en geen telefoon.
Wat we met het telefoonnetwerk hebben opgebouwd in 100jr (kpn) kun je natuurlijk niet verwachten dat deze switch dan ook in een paar maanden net zo goed gaat werken. Een twee maandjes terug is het zelfs nog bij het programma radar geweest en daar kwam zelfs ook KPN zeer slecht naar voren.

nog even wachten dus
 
Wachten dus...

Vond mijn vraag wel passen in deze thread. Wilde juist het versplinteren vermijden.
:cool:
 
ja ik zou zeker wachten ...

en eigenlijk heb je ook gelijk ik moet niet zo liggen zei**n
 
ik heb nu tiscali+telefonie. Heb wel de lijn van kpn behouden. Als modem eruit ligt kun je altijd nog met kpn bellen. Wij gebruiken zelden kpn nog. Let wel: kpn op goedkoopste tarief zetten dus van 9.95 euro p/m!! Dus ik betaal 29.95 p/m tiscali/telefonie en 9.95 euro p/m KPN. totaal 39.90 euro. Tiscali+telefonie totaal( dan zeg je kpn op,maar betaal je wel 9.95 aan tiscali/kpn voor gebruik lijn) kost 39.95 euro p/m. Familie had kpn opgezegd: problemen met tiscali:gevolg:niet meer kunnen bellen. Dus houd voor de zekerheid altijd dat kpnlijntje. Extra per maand zijn de 06 lijn kosten(mobiel) en die zijn ong. 6 euro p/m.Verder zijn er geen extra kosten voor het bellen. Ons bevalt dit prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan