Telefonische betaling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystis

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
49
Beste heren,

Ik zit in een akelige situatie waarbij ik jullie dringende aandacht bij nodig hebben.

Zo net heb ik een aanbetaling gemaakt via het internet voor een spel die ik regelmatig speel. Ik deed dat namelijk van gamecodes.eu.
Na mijn aanbetaling kreeg ik nooit een antwoord (code), maar wel de vraag of ik mijn telefoonnummer wilde toevoegen voor verificatie.

Na het doorgeven van mijn telefoonnummer, werd ik een aantal keren gebeld (waarschijnlijk telefoon apparaat) en werd ik na iedere 33 seconden opgehangen.
Direct daarna ging ik naar hun website bij hun live-chat box gesprek en sprak ik met een duits vrouw die me sinds het begin mijn mailtjes stuurde.

Hier komt mijn vraag: De aanbetaling deed ik via paypal en degene die me belde was de duitse vrouw. Ze sprak engels en vroeg aan me wat mijn afleveringsadres + paypal e-mail was.
Alvorens had ik mijn wachtwoord snel gewijzigd omdat ik ook op gamecode.eu moest registreren... maar zou ik na deze procedure in problemen kunnen komen?

Dit is voor mij een eerste keer en een nare ervaring.

Iemand die hier verstand van heeft? Nog bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Mystis
 
En wat is nu eigenlijk je vraag? Of je in de problemen komt?

En dat moeten wij weten? Hoe moeten wij nu weten of dit wel of niet okee is?

Ik vraag mij zelfs af wat dit voor een spel is, waarvoor je moet betalen en zo. En je bent zelf natuurlijk ook niet zo slim bezig om dat te doen.
Ik doe ook weleens iets betalen via PayPal, maar ik word nooit gebeld hoor voor mijn e-mail en adres gegevens en zo.
 
Laatst bewerkt:
Hier komt mijn vraag: De aanbetaling deed ik via paypal en degene die me belde was de duitse vrouw. Ze sprak engels en vroeg aan me wat mijn afleveringsadres + paypal e-mail was.
Alvorens had ik mijn wachtwoord snel gewijzigd omdat ik ook op gamecode.eu moest registreren... maar zou ik na deze procedure in problemen kunnen komen?

De website waar ik de aanbetaling deed vertrouw ik niet helemaal. Dus vroeg ik me af of ik na deze handelingen niet in problemen kan komen. Kunnen ze met de informatie die ze nu hebben iets mee doen?
 
Als je het al niet vertrouwt, waarom doe je dan toch de betaling? Ik kan dat echt niet begrijpen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan