telefoon accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik heb met mijn lompe hooft niet de eerste x mijn telefoon accu laten leeg lopen :o

maar nu is hij heel snel leeg kan ik dit verhelpen??

mvg,ericosman

Wat voor accu zit er in. Lithium-ion accu's worden niet minder op het moment dat je ze niet helemaal leeg laat lopen.

op=op, ook voor een accu geld dat. dus dat word een nieuwe accu. (advies: originele accu)

Tja, het kan altijd een keer fout gaan. Je zou eens kunnen teruggaan naar de winkel en daar eens vragen wat de opties zijn. Twee maand is kort, absoluut, maar dat is geen garantie dat het niet kan gebeuren.

Tja, het kan altijd een keer fout gaan. Je zou eens kunnen teruggaan naar de winkel en daar eens vragen wat de opties zijn. Twee maand is kort, absoluut, maar dat is geen garantie dat het niet kan gebeuren.

Heb je je bluetooth altijd aan? Zo ja, zet bluetooth alleen aan wanneer je het gebruikt. zo nee, er zit garantie op de batterij maar niet zo lang. snel even terug naar waar je hem hebt gekocht.

Is dit antwoord op mij gericht?

Begrijp niet zo goed waarom je mij quote VSSR...

Is dit antwoord op mij gericht?

Begrijp niet zo goed waarom je mij quote VSSR...

sorry, nee niet op jou gericht, ik wilde een reactie plaatsen gericht aan ericosman,
per ongeluk de verkeerde gequote:thumb:

Bedankt mensen ik zal binnen kort naar de winkel gaan maar ik weet al hoe dat gaat :

ik : hallo,
Andere : hallo
ik : ik heb een probleem met mijn telefoon mijn accu is snel leeg :S
andere : welke telefoon heb je ?
ik : lg cookie
andere : ja dat is zo bij die telefoon ( of ik ben hem een week kwijt )

maar ik kan het altijd proberen :)

mvg,eric osman

De LG Cookie heeft inderdaad bij sommige types die fout,
(kijk maar op het lg cookie forum, http://lgcookie.123forum.nl)
en idd binnen 2 maanden,
je kan LG hierover mailen of bellen.
want dit hoort echt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan