telefoon in sloot gevallen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmmmv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2014
Berichten
2
Mijn telefoon is in het water gevallen van ongv 1 meter diep.
Ik heb hem geprobeerd eruit te halen met een schepnet maar dat lukte niet.
ook ben ik erin geweest het is maar ook geen resultaat.
Telefoon is niet magnetisch.
Iemand een idee ?
 
Hij ligt er nu al even dus hoeveel zin het nog heeft weet ik niet.
Haal anders even een zwembrilletje en kijk wat rond met een zaklamp.
 
Dreggen met een schepnet. De telefoon zal je weinig meer aan hebben maar het GSM kaartje zal nog wel kunnen werken. En misschien dat er ook nog een uitbreidingskaartje in ziet waar je apps, muziek en foto's op staan? Goede kans dat je die gewoon weer kunt gebruiken.
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Ben bang dat een zoektocht op niets uitloopt de bodem zal drassig zijn en rommel op leggen wat het vinden bemoeilijkt telefoon verzekert ?
 
Moet een goede verzekering zijn, aangezien de meesten verlies niet vergoeden. Moet echt diefstal met sporen of geweld zijn. Dus tenzij je erover wil liegen (en dat betekent dus ook tegen de politie aangezien je een aangifte moet overleggen) ga je in deze situatie niets aan een verzekering hebben.

Verder weet ik niet wat voor toestel het is? Als het een waterresistent toestel is, is de kans wel dat hij nog werkt. Maar gewoon bellen en kijken of je iets zag branden was niet in de vragensteller opgekomen? Heeft nu geen zin meer aangezien het toestel al leeg is... Inderdaad met een duikbrilletje gaan kijken is het beste wat je kan doen. In de sloot zullen niet veel mensen lopen wroeten dus hij zal niet snel van plek veranderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Telefoon is niet waterdicht is een samsung galaxy s2 plus.
Sloot is helemaal zwart met duikbril zal niet werken.
Bellen heb ik ook al geprobeerd.
Heb ondertussen al een andere sim en een tijdelijke telefoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan