Telefoon sim only

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo Allemaal

ik had een vraagje ik wil over gaan op abbomoment maar
ik had een hele mooi gevonden maar volgnes mij klopt er niet iets ?

http://www.vodafone.nl/shop/category/Sim-Only/cat16170013

en dan de 3e van 9.90 euro p/m

Maar dan heb ik toch 225 belminuten en 200 sms'jes ?

Maar hoe weet ik dan dat ik er over ga ?

en kan ik dat dan ook cheaken ?

wanneer komen de 225 belminuten en 200 sms'jes er weer per maand bij ?

en als je bvb dan over hebt van de andere maand mag je dat dan bewaren of word het gewoon weer 225 belminuten en 200 sms'jes ?

ik hoop dat julie me kunnen helpen MVG Gidion

Veel info staat hier:

http://www.vodafone.nl/prive/help/

Je hebt inderdaad 225 minuten en 200 sms en tegoed is 2 maand houdbaar. Voor de rest kun je volgens mij inloggen bij vodafone om je tegoed te zien. Wanneer die weer wordt bijgevult zal er vanaf hangen. Volgens mij aan het begin van de maand maar kan ook halverwege zijn (als je abbo eerder ingaat).

De club die nog beter antwoord kan geven op deze vragen is toch Vodafone.

Veel info staat hier:

http://www.vodafone.nl/prive/help/

Je hebt inderdaad 225 minuten en 200 sms en tegoed is 2 maand houdbaar. Voor de rest kun je volgens mij inloggen bij vodafone om je tegoed te zien. Wanneer die weer wordt bijgevult zal er vanaf hangen. Volgens mij aan het begin van de maand maar kan ook halverwege zijn (als je abbo eerder ingaat).

De club die nog beter antwoord kan geven op deze vragen is toch Vodafone.

okey ik ga even bellen :thumb:

heb gebeld en het is me duidelijk geworden op de vragen

alleen het valt me tegen van het buitenland dat is toch wel duur vind ik wat zei zij dus ik neem mischien dan wel vadophone passwoord voor een maand is toch ietsje goedkoper :thumb:

simonly

De Enige provider die de belstatus toont, is zover ik weet t-mobile ( ondanks ze al een paar maanden een storing hiermee hebben )

Sim only, 300 belminuten met 100 sms Betaal je bij t-mobile 11 euro.

Daarnaast spaar je ook punten op, waarmee je in de shop een gadget gratis kunt krijgen..

Ik raad je T-mobile aan.

De Enige provider die de belstatus toont, is zover ik weet t-mobile ( ondanks ze al een paar maanden een storing hiermee hebben )

Sim only, 300 belminuten met 100 sms Betaal je bij t-mobile 11 euro.

Daarnaast spaar je ook punten op, waarmee je in de shop een gadget gratis kunt krijgen..

Ik raad je T-mobile aan.

hoezo t mobile dan als ik vragen mag ?
en welke gadjets?

Belstatus in de gaten houden kan ook bij Vodafone. Alleen hebben die er ook vaak storing mee. Sowieso is het onzinnig om je belstatus in de gaten te houden. Gewoon het aantal minuten pakken dat je nodig hebt. Immers bel je als je moet, toch wel. Tenzij je verschillende abonnementen hebt. Maar dan ben je sowieso slecht bezig en meestal per ratio duurder uit.

Ik weet verder niet waar je woont en wat je nu hebt als provider, maar de dekking is niet altijd overal even goed. Amsterdam Zuid-Oost heeft T-Mobile bijv. geen dekking. En veel poldergebieden ook niet. Vodafone is weer een ramp in bepaalde delen van Utrecht. Even checken aan de hand van de dekkingskaarten dus.

Internationaal bellen is sowieso buiten de bundel. Dit is overal zo. Vodafone heeft passport wat het wat goedkoper maakt, maar dat is gewoon gratis. Niet echt een dienst ook, want andere providers hebben iets soortgelijks. Het is namelijk een Europese richtlijn.

Kijk gewoon naar wat je nodig hebt en op grond daarvan een abonnement. Dat T-Mobile abonnement is bijvoorbeeld niet geschikt als je meer dan 150 SMSjes stuurt en ongeveer 200 minuten belt. Dan is dat Vodafone-abonnement beter. Bel je echter meer en heb je genoeg aan die 100 sms-jes, dan...etc. etc.

Edit:
Hmmz, topic is al van een week geleden zie ik nu pas...

Laatst bewerkt:
Belstatus in de gaten houden kan ook bij Vodafone. Alleen hebben die er ook vaak storing mee. Sowieso is het onzinnig om je belstatus in de gaten te houden. Gewoon het aantal minuten pakken dat je nodig hebt. Immers bel je als je moet, toch wel. Tenzij je verschillende abonnementen hebt. Maar dan ben je sowieso slecht bezig en meestal per ratio duurder uit.

Ik weet verder niet waar je woont en wat je nu hebt als provider, maar de dekking is niet altijd overal even goed. Amsterdam Zuid-Oost heeft T-Mobile bijv. geen dekking. En veel poldergebieden ook niet. Vodafone is weer een ramp in bepaalde delen van Utrecht. Even checken aan de hand van de dekkingskaarten dus.

Internationaal bellen is sowieso buiten de bundel. Dit is overal zo. Vodafone heeft passport wat het wat goedkoper maakt, maar dat is gewoon gratis. Niet echt een dienst ook, want andere providers hebben iets soortgelijks. Het is namelijk een Europese richtlijn.

Kijk gewoon naar wat je nodig hebt en op grond daarvan een abonnement. Dat T-Mobile abonnement is bijvoorbeeld niet geschikt als je meer dan 150 SMSjes stuurt en ongeveer 200 minuten belt. Dan is dat Vodafone-abonnement beter. Bel je echter meer en heb je genoeg aan die 100 sms-jes, dan...etc. etc.

Edit:
Hmmz, topic is al van een week geleden zie ik nu pas...

okey ja ik hoorde ja het ja dat vadofone minder bereik heefd ja dat vind ik wel wat minder maar ik heb gisteren besteld en kotm morgen al binne me aboo :D
dus ik laat wel weten wat ik er van vind :thumb:

En?? Wat heb je precies genomen en op grond van welke voorkeuren? Ben wel benieuwd.... :)

En?? Wat heb je precies genomen en op grond van welke voorkeuren? Ben wel benieuwd.... :)

Vodafone Scherp 225 + 200 2 jaar Vodafone kwaliteit voor de laagste prijs.
225 belminuten + 200 sms'jes nu voor €9,90
p/mnd:D:D

gsmhype.nl

Heb zelf laatst mijn simonly abonnement gevonden op gsmhype.nl. daar zie je eerst een top 10 van de beste sim only aanbiedingen.

Vodafone staat ook in het overzicht, maar ik zou zelf voor een simpel of ben sim only gaan.

Verder zie je per provider ook welke simonly acties ze nog meer hebben en daar staat ook veel informatie bij over de abonnementen en voorwaarden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan