Telefoon stoort op draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik heb draadloos internet via Tele2. Als router/modem gebruik ik de standaard modem van Tele2. Ik heb ook een DECT telefoon, de Panasonic KX-TG7200.

Deze 2 werken blijkbaar niet goed samen, want zodra er gebeld wordt, of ik bel zelf, dan valt het internet er af. Dit gebeurd vaak, aangezien ik regelmatig gebeld wordt. Ik heb de telefoon al eens aan de andere kant van de kamer geplaatst, en nog blijft dit probleem bestaan. Hij staat er echt een eind van af, maar blijkbaar helpt dit nog niet.

Zijn er mogelijkheden om de frequenties te veranderen, of andere mogelijkheden? want het verplaatsen werkt niet.

Graag hoop ik op een oplossing,
alvast heel erg bedankt.

Stomme vraag misschien maar heb je de telefoon of het DECT basisstation uit de buurt geplaatst?
Er zit toch een ADSL-splitter op je telefoonlijn?

Stomme vraag misschien maar heb je de telefoon of het DECT basisstation uit de buurt geplaatst?
Er zit toch een ADSL-splitter op je telefoonlijn?
Het basisstation is volledig uit de buurt geplaatst. We maken gebruik van een ADSL splitter in de meterkast ja. Daar staat ook de modem

mod edit

WebService,

het bestuur is nog steeds in afwachting van een mail van jou dat jij toestemming hebt om zomaar gegevens op te vragen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het Dect basisstation ook aangesloten op een ADSL-splitter? Indien niet ligt daar je probleem.

Volgens mij is het DECT basisstation gewoon met een splitter op de telefoonlijn aangesloten. Wat is de juiste opstelling van deze bedrading dan? hoe het dus wel zou moeten werken.

Op ieder telefoonstopcontact wat je gebruikt dient een ADSL-splitter te zitten. Toch zeker in het geval van een analoge telefoonlijn. Ben niet zeker of dit bij ISDN ook nodig is.
In de bijlage het belgische systeem.

Bijlagen

• adsl splitter.jpg
    adsl splitter.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 77
Misschien heb ik het niet goed begrepen: van wie heb je telefoon? Is dat ook van tele2 (internet + bellen) of van kpn?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan