Telefoon Unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

appaman

Banned
Lid geworden
29 feb 2008
Ik ben bezig geweest met zoeken naar een programma om me 4 verschillende telefoons te unlocken. Maar al die programma's kan je je telefoon unlocken met een code. Maar ik heb gehoort dat het ook allemaal kan met een kabel of zo. Daarom vraag ik hier even hoe dat moet met die kabel.

Alvast bedankt

De Naam Is Appaman !!!

Ja maar moet dat ook met een kaber.. Ik wil graag weten hoe het met de kabel moet.. want die programma is met code's tg ?

dit programma is met kabel, sluit je telefoon aan op de computer en zoek hem op in dat programma!!!,...............

zo werd het mij verteld tenminste en zo ziet dat programma er ook uit, ik heb zelf geen telefoon die een simlock heeft dus kan het ook niet testen.

Laatst bewerkt:
oke, heeft u misschien een msn voor betere comunicatie. Dan kan u me beter helpen.

nope geen msn geen hyves geen niets wat met chat programma's te maken heeft

nope geen msn geen hyves geen niets wat met chat programma's te maken heeft

oke kom dan op de chat van helpmij.nl, hier op helpmij kan je ook chatten. Ik wil nog wat vragen. En ik wil graag ook instructies,

tanq

Topic kan dan wel dicht als je niet via het forum geholpen wilt worden?

Ja, maar misschien zijn der mensen die nog meer weten weet u wel

ik heb de software, via de link boven gedownload. Maar nu wil ik weten hoe ik me 4 telefoons unlock. En wie weet ook nog welke kabel ik nodig heb. Bijv. Usb

Als je ook nog kabels moet kopen is het mischien makkelijker en goedkoper om naar zo'n zaakje te gaan waar ze simlock verwijderen voor een tientje, ze staan tegenwoordig zelfs op de markt.
Overigens is het zo dat na een bepaalde tijd zeg aan het eind van de abbo de telefoon profider de simlock er voor jouw af kan/moet halen.

Als je ook nog kabels moet kopen is het mischien makkelijker en goedkoper om naar zo'n zaakje te gaan waar ze simlock verwijderen voor een tientje, ze staan tegenwoordig zelfs op de markt.
Overigens is het zo dat na een bepaalde tijd zeg aan het eind van de abbo de telefoon profider de simlock er voor jouw af kan/moet halen.

Ik heb die kabel al. Tenminste als het een USB kabel is. Ik heb gewoon de kabel meegekregen met de telefoon, het is een usb. Is dat wel de goede?

zoja, kan ik dan meer informatie krijgen hoe ik me nokia N73 kan unlocken. Ik wil het graag zelf kunnen. tanq

n73 niet echt een oud model ,, met vodafoon zeker?
De prepaid telefoons van de laatste jaar hebben ook vaak een dubele lock.
De "normale" lock en ook nog een lock dat zelfs een abbonement sim van dezelfde provider het niet doet.
Zoals ik al zei weet ik ook niet precies hoe dat programma werkt en ook niet onder welke serie die n73 valt.
Het is zo maar mogenlijk dat je de hele rom van die telefoon vernietigd en dan blijft de boel zwart.
Zou het door iemand laten doen die er verstand van heeft of al eerder met zo'n telefoon heeft gedaan.
En wat is nu een tientje op de markt om het groote risico van een black screen te vermijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan