eascheepstra
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2012
- Berichten
- 17
Beste lezer,
Ik probeer een makkelijk en eenvoudig telefoonkosten overzicht te maken maar loop tegen een aantal problemen aan.
- Ik heb in blad één "Gegevens" de gegevens van de werknemers ingevuld en bijbehorende telefoonnummer die door die persoon in een bepaalde periode in gebruik is. (Omdat er bij ons veel werknemers komen en gaan komt het heel vaak voor dat telefoon nummers worden overgenomen van elkaar. Om ervoor te zorgen dat iedereen eerlijk betaald wat die persoon moet betalen, heb ik probeert om de kosten van een bepaald telefoon nummer in een bepaalde periode te koppelen aan een werknemer.)
- De kosten van de telefoonrekeningen heb ik verdeeld in kwartalen, elk kwartaal bevat drie maanden die ik verdeeld heb in drie tabellen. Het lukt mij om van één tabel de gegevens eruit te halen zoals je ziet in blad "Gegevens" Kolom "F" rij 9 t/m 11. Maar het lukt mij niet om dat van alle tabellen te krijgen.
- Als laatste punt zou ik graag de inhoudingen van de salarissen specificeren in een apart blad "Inhouden salaris en RC" Op het moment dat een bepaalde werknemer boven zijn of haar vergoeding uit komt zou ik dit graag automatisch willen vermelden in een tabel in het juiste kwartaal.
Hopelijk kan iemand mij een eind op weg helpen?
Mvg,
Emile
Bekijk bijlage Telefoon rekening uitsplitsing.xlsx
Ik probeer een makkelijk en eenvoudig telefoonkosten overzicht te maken maar loop tegen een aantal problemen aan.
- Ik heb in blad één "Gegevens" de gegevens van de werknemers ingevuld en bijbehorende telefoonnummer die door die persoon in een bepaalde periode in gebruik is. (Omdat er bij ons veel werknemers komen en gaan komt het heel vaak voor dat telefoon nummers worden overgenomen van elkaar. Om ervoor te zorgen dat iedereen eerlijk betaald wat die persoon moet betalen, heb ik probeert om de kosten van een bepaald telefoon nummer in een bepaalde periode te koppelen aan een werknemer.)
- De kosten van de telefoonrekeningen heb ik verdeeld in kwartalen, elk kwartaal bevat drie maanden die ik verdeeld heb in drie tabellen. Het lukt mij om van één tabel de gegevens eruit te halen zoals je ziet in blad "Gegevens" Kolom "F" rij 9 t/m 11. Maar het lukt mij niet om dat van alle tabellen te krijgen.
- Als laatste punt zou ik graag de inhoudingen van de salarissen specificeren in een apart blad "Inhouden salaris en RC" Op het moment dat een bepaalde werknemer boven zijn of haar vergoeding uit komt zou ik dit graag automatisch willen vermelden in een tabel in het juiste kwartaal.
Hopelijk kan iemand mij een eind op weg helpen?
Mvg,
Emile
Bekijk bijlage Telefoon rekening uitsplitsing.xlsx