Hoi allemaal,
Ik ben mijn windows Oem code kwijt. (Iemand had het per ongeluk weggegooid) Het originele windows cd heb ik nog wel in mijn bezit gelukkig. Onlangs heb ik begrepen dat ik naar Microsoft Windows kan bellen om een nieuwe Windows Oem code op te vragen. Want nu kan ik mijn Windows xp niet installeren.
Weet iemand van jullie misschien welk nummer ik het best hiervoor kan bellen? Want in dit wahalla zijn er zoveel nummers dat ik door het bomen het bos niet meer zie. Ik geloof dat het een 020 nr was of een gratis 0800nr, want in het verleden had ik ook al gebeld. Maar die nummers van toen kan ik niet meer terughalen. Wie kan mij aan deze nummers helpen? En zijn er nog eventuele andere opties om aan een nieuwe Oem code te komen? Ik weet dat ik naar de dealer zou kunnen gaan, via wie ik de cd heb gekocht. Alleen was dit destijds via marktplaats, dus dat is nu niet meer mogelijk.
Groetjes,
Navavista
Ik ben mijn windows Oem code kwijt. (Iemand had het per ongeluk weggegooid) Het originele windows cd heb ik nog wel in mijn bezit gelukkig. Onlangs heb ik begrepen dat ik naar Microsoft Windows kan bellen om een nieuwe Windows Oem code op te vragen. Want nu kan ik mijn Windows xp niet installeren.

Groetjes,
Navavista