Telefoonnummer van Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

navavista

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Hoi allemaal,

Ik ben mijn windows Oem code kwijt. (Iemand had het per ongeluk weggegooid) Het originele windows cd heb ik nog wel in mijn bezit gelukkig. Onlangs heb ik begrepen dat ik naar Microsoft Windows kan bellen om een nieuwe Windows Oem code op te vragen. Want nu kan ik mijn Windows xp niet installeren.:( Weet iemand van jullie misschien welk nummer ik het best hiervoor kan bellen? Want in dit wahalla zijn er zoveel nummers dat ik door het bomen het bos niet meer zie. Ik geloof dat het een 020 nr was of een gratis 0800nr, want in het verleden had ik ook al gebeld. Maar die nummers van toen kan ik niet meer terughalen. Wie kan mij aan deze nummers helpen? En zijn er nog eventuele andere opties om aan een nieuwe Oem code te komen? Ik weet dat ik naar de dealer zou kunnen gaan, via wie ik de cd heb gekocht. Alleen was dit destijds via marktplaats, dus dat is nu niet meer mogelijk.

Groetjes,

Navavista

@Ed58: Kun je me vertellen wat die link met het probleem van de topic-starter te maken heeft?

@navavista: Als je XP nog op je pc hebt staan kun je met (o.a.) deze instructie (gebruik "Magical Jelly Bean Keyfinder") je huidige CD-key (ook wel "Product Key" genoemd) achterhalen. Die heeft de vorm XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

Als je XP nog op de pc hebt staan maar die start niet meer op, dan zijn er nog andere methoden, bijv. die in deze discussiedraad door mij is aangegeven nadat de schijf ergens anders is ingebouwd.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Heel simpel, er werd gevraagd naar het telefoonnummer van Windows, dus heb ik de link naar hun pagina geplaatst. Niet goed...???

Laatst bewerkt:
@Ed58: Ik zie op die webpagina helemaal geen support-telefoonnummer van Microsoft. Wel op deze pagina

Tijs.

Misschien geen telefoon nummer, maar wel een hulp en ondersteuning sectie, en daar zit ook de XP hulp en ondersteuning, dus maak je alsjeblieft niet zo druk??? Ik ben hier om te helpen, en ze kunnen natuurlijk ook zelf even zoeken.

@Ed58: Het is niet de bedoeling hier op het forum om 'kale' links te sturen, zeker niet als daar niet (direct) de informatie te vinden is waar de topic-starter om vraagt. Om bijna dezelfde reden is het niet de bedoeling iemand door te verwijzen naar Google zonder de daar te gebruiken zoektermen erbij aan te geven.

Als je de 'toelichting' uit je laatste posting bij die ene link erbij had gezet, dan was het duidelijk dat het niet direct de gevraagde informatie zou brengen. Ik had in dat geval niet hoeven reageren dat de gevraagde informatie daar niet te vinden is.

Wat mij betreft gaan we stoppen met elkaar in de haren te zitten en wachten we totdat de topic-starter komt melden wat de tips hem/haar gebracht hebben.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan