telefoonnummr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Naar aanleiding van dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=221538

wilde ik graag weten of iemand toevallig dat 0900 nummer heeft waarmee je die noodzakelijke 1 euro kunt storten.

Ik heb geen creditcard of paypal en ik heb op meerdere plekken op google gelezen dat je ook via een 0900 nummer kunt betalen.

Wie o wie weet waar ik dit nummer kan vinden?

Heb net de free account geprobeerd (de 1 minuut account) en het geluid is perfect.

Gevonden door bij tweakers 45 pagina's door te lezen:D

Voor degenen die zich dit willen besparen: bij betalingen staan creditcards en TOPCODE. Met die topcode kun je via je telefoon betalen.

En nu ga ik het zelf uitproberen:D

En ik had deze gevonden 090999403

Geplaatst door puppie
En ik had deze gevonden 090999403
Maar log wel eerst in op je Voipbuster account page voordat je gaat bellen. Je moet namelijk een code vanaf het scherm intikken.

Ga naar 'buy credit' en vervoglens PopCode voor verdere instructies ;)

En ik heb dit nummer gevonden en die werkte: 09001537 en dan het topnummer bij de hand houden.

Moest ik alleen bij de buren doen. Ik heb namelijk ook geen vaste telefoon :D

Ik heb bij tweakers ook een 0909 nummer gevonden, maar bij dat nummer kreeg ik te horen: "is niet in gebruik".

Ik zie bij "remaining credits" die 1.08 Euro staan die ze beloofd hadden.

Nu kijken of mams nog thuis is om het te proberen.

En mams was thuis. Na 3 min was ik toch wel uitgekletst.

Morgen zijn ze in Frankrijk (daar zijn ze regelmatig en daarom wilde ik dit graag hebben) en daar hebben ze een vaste aansluiting.

Volgens de site zou dit ook gratis zijn. Dat komt mooi uit, want ik heb alleen een mobieltje en dat kost wel handen met geld naar Frankrijk.

Dus.....als dit gratis blijft (op 1.30 euro na) ben ik superblij.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan