• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Telefoonrooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom045

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2020
Berichten
12
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik beheer een Excel rooster waar één persoon tegelijkertijd in kan werken (dit is ook zoals het hoort te zijn). Nu doet het volgende probleem zich voor. Ik schetst een fictieve situatie ter verduidelijking van mijn vraag:

Mijn team van collega's bestaat uit de volgende mensen

Tom
Mark
Lisa
Kim
Peter
Anja
Niels
Thijs
Bram
Marianne

Wanneer Tom het rooster wilt openen krijgt hij de melding dat Kim in het rooster zit, terwijl dit in werkelijkheid niet zo blijkt te zijn. Er blijkt dan een andere collega, bijvoorbeeld Thijs in het rooster te zitten. Maar ongeacht wie er in het rooster zit, wanneer iemand het rooster wilt openen krijgt hij/zij altijd de melding dat Kim in het rooster zit. Het lijkt of er een foutieve verwijzing plaatsvindt of dat er 'onder water' toch iets fout zit.

Nu mijn concrete vragen

1) Hoe kan dit?

2) Hoe is dit te verhelpen?

Als jullie mijn bestand willen zien of andere suggesties hebben voor een manier waarop ik dit rooster het beste kan aanbieden aan mijn collega's hoor ik dat graag!

Alvast heel hartelijk bedankt

Met vriendelijke groet,
Tom
 
Dan zou ik toch eens bij Kim in 'Taakbeheer' kijken of zij toch nog een excel bestand heeft open staan.
 
Bedankt voor je snelle reactie. Dat heb ik al geprobeerd en dat is niet het geval, dus daar kan ik helaas niets mee doen : (
 
Heb je ook al geprobeerd om een kopie bestand te gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan