Telegraaf.nl gaat met backtoetsklik naar oude pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als ik op telegraaf.nl een onderwerp aanklik en daarna weer terug ga kom ik op de site van een paar dagen terug. Om de de huidige meest recente te komen moet ik weer telegraaf.nl in voeren. Hoe kan dit worden verholpen??

Hallo egkok. 1. Je browser laat kennelijk de pagina vanuit haar/zijn eigen geheugen zien ("cache")
Dit is verreweg de meest voorkomende reden. Om sneller te werken halen browsers pagina's die je eerder bezocht hebt niet altijd opnieuw op, maar tonen ze een versie die ze bij een eerder bezoek in hun geheugen (de zogeheten "cache") hebben opgeslagen. Op zich handig, maar lastig. Er zijn meerdere oplossingen:
Probeer deze eens. Ververs de pagina. Druk, terwijl je de "onwillige" pagina in beeld hebt, op de toetsencombinatie Ctrl + F5. Hiermee vertel je de browser de pagina opnieuw op te halen, je "ververst" de pagina. Als het goed is, zie je nu wel de wijzigingen.
Heb je die telegraaf.nl bij je favorieten staan verwijder hem daar ook eventueel of eerst.

Welke browser gaat het hier om, want dit heeft niets met nieuwsgroepen te maken.

ie 9

Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst naar de Internet Explorer afdeling.

ok

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan