Gisteren heb ik mijn uploadlimiet overschreden, en toch surf ik nog met normale snelheid(upload overschreden door shareaza die nu iedere dag de hele dag aanstaat om gta: sa te downloaden en verbruikt 100 MB upload per dag) downloadlimiet zit nu op 91 procent dus die zal ook al vlug erover gaan. en tog: toen ik nog niet over mijn limiet was, haalde ik met speedtest een duivelse snelheid van meer als 760 Kbyte/seconde(640 verzekerd door telenet) dus ik vandaag nog eens een speedtest doen en wat zie ik: in plaats van 760 haal ik nog maar 460, maar smallband is tog maar 8 Kbyte/sec
?? betekent dit dat telenet de "straf" heeft vermilderd(heel wat vermilderd
) want eiglijk vind ik 460 nog steeds genoeg(met shareaza, bearshare en emule ga ik tog nooit boven de 200) en surfen gaat even snel:love:
Hmm, we beginnen de weg van onbeperkte datalimiet op te gaan, ik merk tog nergens snelheidsverschil(tenzij ik natuurlik een progje van het internet zelf download die meestal aan 700 Kbyte/sec gaat)
nu mijn vraag: is dit een fout van telenet, of is het gwn zo?(niet dat ik klaag hoor)

Hmm, we beginnen de weg van onbeperkte datalimiet op te gaan, ik merk tog nergens snelheidsverschil(tenzij ik natuurlik een progje van het internet zelf download die meestal aan 700 Kbyte/sec gaat)
nu mijn vraag: is dit een fout van telenet, of is het gwn zo?(niet dat ik klaag hoor)